Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام سومین پیشنهاد پی‌اس‌جی برای به خدمت گرفتن «دله الی» را رد کرد

© REUTERS / MATTHEW CHILDSАтакующий полузащитник "Тоттенхема" Лукас Моура празднует свой третий гол в полуфинальном матче Лиги Чемпионов УЕФА против команды "Аякс" (8 мая 2019). Амстердам
Атакующий полузащитник Тоттенхема Лукас Моура празднует свой третий гол в полуфинальном матче Лиги Чемпионов УЕФА против команды Аякс (8 мая 2019). Амстердам - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
باشگاه تاتنهام سومین پیشنهاد پاریسن‌جرمن برای به خدمت گرفتن قرضی دله الی را رد کرد و نمی‌خواهد این بازیکن انگلیسی راهی پاریس شود.

به گزارش اسپوتنیک، دله الی یکی از مهره های اصلی تاتنهام در زمان پوچتینو بود و حالا  تبدیل به ستارۀ نیمکت‌نشین در تیم خوزه مورینیو شده. الی در این فصل از لیگ برتر تنها در چهار بازی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته و در کل تنها 74 دقیقه بازی کرده است.

دله الی بازیکن تیم ملی انگلیس و تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2021
ورزش
پاریس دله الی را دائمی می‌خواهد نه قرضی!

مورینیو هیچ اعتقادی به استفاده ازاین بازیکن در ترکیب تاتنهام ندارد و این موضوع باعث شده تا ستاره 24 سالۀ تاتنهام بسیار علاقمند به رفتن به پاریس و پیوستن دوباره به سرمربی سابق خود، مائوریسیو پوچتینو باشد.

به گفته جیم وایت مجری Talk SPORT، آلی مایل است به پی‌اس‌جی یا به صورت قرضی و یا دائمی بپیوندد اما مورینیو جدایی او را تا زمان جذب جانشین مناسب به تعویق انداخته است.

دانیل لوی رییس باشگاه تاتنهام که یکی از طرف‌داران دلی است، با توجه به درخواست مورینیو، سومین پیشنهاد پاریسی‌ها را رد کرده و نمی‌خواهد این بازیکن به صورت قرضی لندن را ترک کند.

باشگاه پاریسن‌جرمن که تمایل زیادی به جذب اریکسن دارد، پیشنهاد قرضی و تا پایان فصل به تاتنهام ارائه داده بود و تصمیم داشت در تابستان این دوباره به سراغ ستاره هافبک دنمارکی برود.

این برنامۀ پاریسی‌ها اما با ناکامی رو به رو شده زیرا اریکسن خواهان ادامه کار در اینترمیلان است و تاتنهام موافق جدایی الی نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала