ترامپ نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد

© Depositphotos.com / Venommax8.gmail.com ترامپ نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد
 ترامپ نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
جاك ماديسون نماینده پارلمان اروپا از استونی، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را به عنوان دریافت کننده جایزه صلح نوبل معرفی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جاك ماديسون، سیاستمدار، نماینده پارلمان اروپا و نماینده حزب محافظه کار خلق استونی توضیح داد که وی ترامپ را به این دلیل کاندیدا کرده است که این اولین رئیس جمهور آمریکا در 30 سال گذشته است، در طول خدمت به رهبری او جنگ آغاز نکرد.

جنبش جان سیاهپوستان مهم است نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2021
جنبش "جان سیاهپوستان مهم است" نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد

مادیسون روز دوشنبه در فیس بوک نوشت: "علاوه بر این، تحت رهبری ترامپ، تعدادی از توافق نامه های صلح در خاورمیانه امضا شد که به تأمین ثبات و صلح در منطقه کمک کرد. وی بر علاوه می گوید، ما خواهیم دید که چه کسی جایزه صلح نوبل را دریافت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد که او تنها کسی نیست که ترامپ را برای دریافت جایزه نوبل معرفی می کند.

 مادیسون گفت: "اما همانطور كه ​​می دانیم هرچه تعداد متقاضیان بیشتر باشد، شانس موفقیت بیشتر خواهد بود".

پیش از این ماتیاس کارلسون، دبیر حزب راست‌ افراطی و ضد مهاجرت دموکرات‌های سوئد اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به عنوان نامزد جایزه صلح نوبل 2021 برگزیده‌اند.

جایزه صلح نوبل از سال 1901همه ساله در اسلو اهدا می شود. براساس منشور بنیاد نوبل، نامزدها می توانند توسط اعضای پارلمان های ملی و دولت های کشورهای مختلف، اعضای دادگاه های بین المللی، رئیس دانشگاه ها، اعضای فعلی و سابق و مشاوران کمیته نوبل ناروی معرفی شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала