Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرناندز: تاریخ منچستریونایتد روی پیروزی‌ها بنا شده است

© REUTERS / CARL RECINEبرونو فرناندس ستاره منچستریونایتد
برونو فرناندس ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
مهاجم پرتگالی منچستریونایتد که یک سال است در الدترافورد بازی می‌کند، قصد دارد سال‌ها در این تیم بماند.

به گزارش اسپوتنیک، برونو فرناندز 26 ساله از زمان پیوستن به شیاطین سرخ برای این تیم هم گلزنی کرده و هم گل های بسیاری را ساخته است.

مانشستر يونايتد يودع الدور قبل النهائي من الدوري الأوروبي بعد الخسارة أمام إشبيلية - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2021
فرناندز استاد ضربات آزاد خودش را معرفی کرد + ویدیو

مهاجم پرتگالی شیاطین سرخ که یک سال است برای این تیم بازی می کند، می گوید که قصد دارد تا سالها در این تیم بماند. فرناندز پس از بازی با آرسنال گفت:«این قطعا آن نتیجه ای نبود که دلم می خواست با آن اولین سالگرد سرخ پوش شدن خود را جشن بگیرم، اما همچنان تلاش می کنیم که بهتر شویم».

فرناندز در ادامه با همچنان به تمجید از یونایتد پرداخت و گفت:«این افتخار بسیار بزرگی است که با نشان باشگاه منچستریونایتد روی سینه ام بازی کنم. تاریخ این باشگاه روی پیروزی ها بنا شده، پیروزی های خیلی زیاد. من برای کمک به ادامه دادن این میراث به اینجا آمدم و تا این کار را نکنم، آرام نخواهم گرفت».

 فرناندز از زمانی که منچستریونایتد آمده، در این تیم بسیار تاثیرگذار بوده و این ستاره پرتغالی از هم اکنون برنامه های بلندمدتی برای ماندن در یونایتد دارد.

بازیساز جوان تازه وارد در منچستریونایتد درخشید و ظرف یک سال تبدیل به یکی از مهره های اصلی این تیم شد و از موثرترین بازیکنان در فرم خوب امسال شیاطین سرخ بوده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала