Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرونده درگیری زلاتان با لوکاکو بسته نشده؛ کمیته انضباطی به بررسی‌هایش ادامه می‌دهد

© REUTERS / Daniele MascoloEl futbolista Romelu Lukaku y el futbolista Zlatan Ibrahimovic
El futbolista Romelu Lukaku y el futbolista Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
فدراسیون فوتبال ایتالیا، قضیه درگیری زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو را زیر بررسی گرفته و در صورتی که این بازیکنان مقصر شناخته شوند، ممکن است مجازاتی سنگین به آن‌ها در نظر گرفته شود.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل و در جریان دیدار دو تیم آث میلان و اینترمیلان در چارچوب رقابت‌های کوپا ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم روسونری و روملو لوکاکو مهاجم نراتزوری‌ها به شدت با یکدیگر درگیری لفظی پیداکردند که منجر به اخراج ستاره سویدنی شد.

روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2021
ورزش
خبری از محرومیت طولانی نیست؛ تنها یک جلسه محرومیت برای زلاتان و لوکاکو

این دو بازیکن پس از این درگیری، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا و براساس گزارش داور «پائولو والری»، یک جلسه محروم از رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، محروم شدند.

این قضیه اما هنوز بسته نشده و فدراسیون فوتبال ایتالیا هنوز درگیری زلاتان را با لوکاکو بررسی دارد و اگر موضوع نژادپرستی در آن دیده شود، احتمال افزایش مجازات برای ستاره‌های تیم‌های شهر میلان متصور است.

کمیته انضباطی بزودی در این مورد رای نهایی خودش را صادر خواهد کرد و مشخص خواهد شد که موضوع نژاد پرستانی در این قضیه شامل بوده است یا خیر.

این در حالی‌ست که زلاتان به روز چهارشنبه گذشته در یک پست در شبکه‌های اجتماعی گفت: "در دنیای زلاتان جایی برای نژادپرستی وجود ندارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала