جشنواره فیلم گوتنبرگ تنها با یک بیننده

© AP Photo / Marko Saavala جشنواره فیلم گوتنبرگ تنها با یک بیننده
 جشنواره فیلم گوتنبرگ تنها با یک بیننده    - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
پرستار سویدنی به عنوان تنها شرکت کننده در جزیره ای دور افتاده تمام فیلم های جشنواره گوتنبرگ را می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گاردین، برگزارکنندگان جشنواره فیلم گوتنبرگ که بزرگترین جشنواره اسکاندیناوی به حساب می آید، یک بیننده ای سویدنی را بنام «لیزا انروت» برای تماشای فیلم در جزیره دور افتاده انتخاب کردند.

طبق نشریه گاردین، انروت (Enroth) از بین 12 هزار متقاضی انتخاب شد. او یک هفته را در جزیره دور افتاده هامنسکار، محل استقرار فانوس دریایی معروف، پاتر نوستر، سپری خواهد کرد.

انروت گفت: " باد، دریا و امکان حضور در یک تجربه کاملا متفاوت برای یک هفته، همه اینها واقعاً برایم جذاب است".

​بزرگترین جشنواره فیلم اسکاندیناوی امسال علیرغم شیوع ویروس کرونا در حال برگزاری است، اما در یک جزیره دورافتاده برگزار می شود و فقط یک شرکت کننده را می پذیرد. یک کارمند مراقبت های بهداشتی، که از بین 12000 متقاضی انتخاب شده است.

انروت گفت: به نظر می رسد که سن و سالی را در بخش مراقبت های بهداشتی صرف گوش دادن، آزمایش و مشاوره کرده ام. احساس می کنم از انرژی خود خالی شده ام. پاتر نوستر، در مرز مجمع الجزایر متراکم در سواحل غربی سوئد، به خاطر فانوس دریایی خود شناخته شده است.

پیش از این گزارش شده بود كه برگزاركنندگان جشنواره تصمیم به برگزاری یك رویداد سالانه در قالب "یك نمایش - یك بیننده" گرفته و از جستجوی شخصی هستند كه می خواهد برای تماشای فیلم به یك جزیره دور افتاده برود. دوستدار فیلم باید به مدت یک هفته بهترین فیلم های جدید را در یکی از خالی ترین مکان از سکنه سویدن دیدن نماید و در اخیر نظر خود را در رابطه ابراز نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала