Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بدِ کلوپ به هواداران لیورپول در مورد فن‌دایک

© REUTERS / PHIL NOBLELiverpool, 3-0'ın rövanşında Barcelona'yı devirip finale yükseldi
Liverpool, 3-0'ın rövanşında Barcelona'yı devirip finale yükseldi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، در گفت‌و گویی مدعی شد که بعید می‌داند «فن‌دایک» در فصل جاری به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک، ورجیل فن‌دایک، مدافع تاثیر گذار لیورپول، در ماه اکتوبر و در جریان بازی این تیم با اورتون، در برخوردی شدید با جوردن پیکفورد دروازه‌بان اورتون، دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی قدامی‌ شد.

Полузащитник Ливерпуля Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2021
ادامۀ بدشانسی‌های کلوپ؛ سادیو مانه مصدوم شد + عکس

 این مدافع هالندی پس از این مصدومیت زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد‌ و جراحی او با موفقیت انجام شد. پس از جراحی مدت زمان دوری بازیکن هالندی سرخ‌ها 7 الی 8 ماه عنوان شد.

در ادامه با روند خوب ریکاوری فن‌دایک، کادر فنی لیورپول امیدوار به بازگشت زودهنگام این بازیکن بودند اما حالا به نظر می‌رسد که این بازیکن شانس زیادی برای حضور در بازی‌های فصل جاری را ندارد.

این موضوع را یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در گفت‌و گویی بیان کرد و مدعی شد که زیاد به حضور این بازیکن امیدوار نیست.

او در پاسخ به پرسشی در مورد بازگشت فن‌دایک گفت:" در حال حاضر، من نمی‌دانم این مسائل از كجا می آیند. هیچ داكتر و هیچ كسی به من نگفته كه فرصتی برای ویرجیل وجود دارد تا دوباره در این فصل بازی كند. من نمی‌خواهم بگویم که بازگشت او غیرممکن است اما احتمال آن زیاد نیست. به احتمال زیاد ما واقعاً مجبور نیستیم در مورد فن‌دایک بحث کنیم".

این در حالی‌ست که لیورپول ماتیپ را نیز تا پایان فصل از دست داده و دو مدافع در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات زمستانی به خدمت گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала