Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی رونالدو را داشته باشید، مسابقه را یک بر صفر شروع می‌کنید!

© AFP 2023 / Isabella BonottoЗащитник ФК "Милан" Давиде Калабрия и нападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Защитник ФК Милан Давиде Калабрия и нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
 مهاجم پیشین یوونتوس در مورد سرمربیگری پیرلو در یوونتوس و فوق ستاره این تیم صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستین ویری، ستاره پشین تیم ملی ایتالیا و تیم‌های یوونتوس، اینتر و میلان با تمجید از رونالدو، اعلام کرد حضور این فوق ستاره پرتگالی در ترکیب هر تیمی باعث می شود آن تیم از همان آغاز با یک گل از حریف پیش باشد.

تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
اینتر – یوونتوس؛ جدال لوکاکو و رونالدو در کوپا ایتالیا
این ستاره ایتالیایی در آغاز صحبت‌هایش در مورد رونالدو گفت:«یوونتوس می‌تواند هر سال هر چیزی که می‌خواهد برنده شود. آن‌ها تیم فوق‌العاده‌ای هستند. رونالدو؟ زمانی که او را در تیم خودتان دارید همیشه بازی برای شما 1 - 0 آغاز می‌شود».
ویری در ادامه به تمجید از آندره‌آ پیرلو پرداخت و گفت:«پیرلو انسان جالبی است. او سمت مخالف چیزی که همه می‌بینند را مشاهده می‌کند. او فرد بامزه‌ای هم است و می‌تواند تمام روز اعصاب‌تان را خرد کند. قطعا همه در تلویزیون متفاوت هستند. او در تلویزوین آرام به نظر می‌رسد و هرگز دیوانگی‌هایش را مشاهده نکرده‌اید. دقیقا بر عکس کونته. کونته مانند دوران بازی‌اش عمل می‌کند».
یوونتوس امشب در دیدار حساس در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف اینتر می‌رود. ویری در مورد این بازی نیز گفت:«یوونتوس تیم قدرتمندی دارد و حتی بازیکنان روی نیمکت هم بازیکنان خوبی هستند. به نظرم سایر تیم های به اندازه یووه قدرتمند نیستند اما از نظر انگیزشی باید بگویم که نمی شود هر سال قهرمان شد. اینتر در سری آ مقابل یووه نمایش خوبی داشت و باید ببینیم چه پیش می آید».

بیانکونری در مسابقات این فصل مانند همیشه بر رقابت های سری آ سلطه نداشته است و همین موضوع باعث شده به خاطر انتخاب آندره پیرلو بی تجربه به عنوان مربی تیم انتقاداتی به مدیران یوونتوس وارد شود.

یوونتوس در حال حاضر 7 امتیاز کمتر از صدر جدول دارد و همین موضوع باعث شده کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود داشته باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала