Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضعیت اقتصادی باشگاه ارتباطی با «لیونل مسی» ندارد

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا عنوان کرد که لیونل مسی به تنهایی باعث یک سوم از درآمد بارسلونا است

به گزارش اسپوتینک، خوان لاپورتا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، پس از افشای درآمد لیونل مسی، به حمایت و پشتیبانی از فوق ستاره آجنتینی پرداخت.

Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
بارتومئو: قرارداد افشا شده‌ای مسی با بارسلونا شوخی نیست!
او در این باره بیشتر صحبت کرد و گفت:«اگر حقیقت بارسلونا را می دانیم، باید واضح بگوییم که مسی مجبور است در بارسلونا بماند. برای موفقیت پروژه ورزشی باشگاه و تضمین قهرمانی های باشگاه، باید او را نگه داریم تا کار آسان تر شود. صحبت با مسی؟ من به او پیام دادم که به شایعات توجه نکند و آن ها را نادیده بگیرد اما جوابی به من نداد. برای پخش شدن این خبر بسیار متاسفم. من به بارسلونا احترام می گذارم و بهتر است این اتفاقات تکرار نشود».
لاپورتا در ادامه در مورد افشای قرارداد لیونل مسی از سوی نشریه مادریدی گفت:«پخش شدن این خبر؟ به نظرم این خبر از داخل باشگاه فاش شده است. فاش شدن قراردادهای محرمانه می تواند جنایت باشد. امیدوارم این خبر منجر به جدایی مسی نشود. اگر انتخاب شوم، حتما پیگیری می کنم که این خبر را چه کسی پخش کرده است».
این نامزد ریاست آبی‌اناری‌ها تصریح کرد:«درآمدزایی لیونل مسی؟ درآمدی که تنها از لیونل مسی برای باشگاه حاصل می شود، بسیار بیشتر از حقوق او است. او به تنهایی باعث یک سوم از درآمد باشگاه است و وضعیت اقتصادی فعلی در باشگاه، ارتباطی با او ندارد. لحظات درخشانی را برای ما ایجاد کرده است. بدون لئو خیلی از افتخارات را نمی توانستیم کسب کنیم».
لاپورتا در پایان صحبت‌هایش در مورد ادامه حضور مسی در بارسا گفت:«ماندن مسی؟ اتفاقاتی در باشگاه رخ می دهد که به ماندن مسی کمکی نمی کند. او نیاز به یک پیشنهاد رقابتی دارد و این چیزی است که می خواهد اما مطمئنم که می ماند. مسی به فکر پول نیست. این قرارداد ماه ژوئن به پایان می رسد و پول برای او اولویت نیست. او باید قراردادی داشته باشد که در شأن بهترین ورزشکار جهان باشد. اگر به من بگوید که قصد جدایی هم دارد، سعی می کنم که ذهنیتش را عوض کنم».

نشریه ال موندو در گزارش ویژه شماره یکشنبه خود، به افشاگری در مورد قرارداد لیونل مسی پرداخت. انتشار ریز قرارداد لیونل مسی در سال 2017 و ارقام ترسناک دریافتی او تا به امروز که به 555 میلیون یورو می رسد.

این رقم به صورت دستمزد، پاداش و بندهای متغیر دیگر بوده به خصوص در شرایط پاندمی کرونا که بارسلونا از لحاظ مالی فشار فراوانی را حس می کند، مسی به نوعی متهم به ورشکسته کردن باشگاه شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала