Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: از فروش «سوارز» پشیمان نیستم؛ اما بهتر بود به یوونتوس می‌رفت

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
سرمربی هالندی بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته که به خاطر فروش مهاجم اروگوئه‌ای و سابق تیمش پشیمان نیست.

به گزارش اسپوتنیک، لوییس سوارز در همین مدت کوتاه با حضور در ترکیب اتلتیکومادرید عملکرد درخشانی داشته و گلزنی‌های او یکی از دلایل صدرنشین مقتدرانه تیم دیگو سیمئونه در لالیگا بوده است.

ريال مدريد في مواجهة أتليتكو مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
کاریکاتور: سوارز یکه‌تاز لالیگا؛ خودش و تیمش در صدر

مهاجم اروگوئه‌ای حال حاضر تیم صدرنشین لالیگا آن قدر خوب کار کرده و در ترکیب روخی بلانکو درخشیده که برخی بابت فروش او به کومان انتقاد می‌کنند. کومان البته از خود دفاع می‌کند.

سرمربی بارسلونا اما در تازه‌ترین گفتگویی از موقف خود مبنی بر فروش سوارز به اتلتیکو مادرید دفاع می‌کند اما می‌گوید که بهتری بود به جای اتلتیکومادرید او را به یوونتوس می‌فروخت.

کومان در این باره بیتشر صحبت کرد و گفت:«شما با باشگاه صحبت می‌کنید و تصمیم‌تان را می‌گیرد. خودتان باید تصمیم نهایی را بگیرید زیرا چه همه چیز به خوبی پیش برود و چه بد پیش برود باید همه چیز طبق روش و اصول خودتان باشد. این مهم‌ترین چیز است».
سرمربی آبی‌اناری‌ها در ادامه اظهار داشت:«ما در بارسلونا در حال تغییرات هستیم. بهتر بود سوارز به جای اتلتیکو مادرید به یوونتوس می‌پیوست زیرا او هنوز در لیگ اسپانیا حضور دارد».
کومان در پایان صحبت‌هایش همچنان در خصوص تصمیمات این باشگاه در خصوص فروش سوارز گفت:«این تصمیم‌ها، تصمیم‌های سختی هستند اما باید گرفته شوند. با گرفتن این تصمیم‌ها البته به بازیکن احترام گذاشته می‌شود و من فکر می‌‌کنم این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد. من هنوز هم با کاری که انجام دادیم موافق هستم».

سوارز همراه با ال نصیری بهترین گلزن لالیگا تا به اینجا با 12 گل است. او تنها به 18 ضربه در چارچوب نیاز داشته تا بتواند این تعداد گل را به ثمر برساند یعنی 66 درصد ضرباتش موثر بوده اند.

مهاجم اروگوئه ای بهترین شروع را در دوران ورزشی اش داشته است. نه در لیورپول، نه آژاکس، نه خرونینخن و یا بارسا نتوانسته بود در 15 بازی نخست این تعداد گل به ثمر برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала