Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: افشای قرارداد مسی بی‌معنی است، امیدوارم پیکه و فاتی زود برگردند

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
رونالد کومان در کنفرانس خبری قبل از دیدار با گرانادا حاضر شد و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد پنجشنبه بارسلونا در ورزشگاه لوس کارمنس مهمان گرانادا در رقابت‌های کوپا دل‌ری است و کاتالان‌ها برای صعود به مرحله بعدی نیاز به پیروزی در این دیدار دارد.

دقایقی قبل، رونالد کومان سرمربی بارسلونا، در کنفرانس خبری قبل از دیدار با گرانادا حاضر شد و در مورد این دیدار و دیگر مسائل با خبرنگاران صحبت کرد.

کومان در مورد دیدار فردا شب گفت:" بازی فردا متفاوت از بازی لیگ خواهد بود، چون جام‌ها متفاوت است و ما با آن‌ها بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم. در بازی فردا باید از نظر جسمی خوب باشیم و لازم نیست که در شروع بازی دیگر به مشکل بخوریم. فردا انتظار بازی دشواری داریم".

سرمربی بارسا در مورد نقل‌وانتقالات زمستانی گفت:" تعداد کمی از تیم‌هاهستند که در بازار پول خرج کردند چون از نظر مالی تمام تیم‌ها بخاطر کرونا مشکل دارند. همان‌طور که در روزهای گذشته هم گفتم «تودیبو» جزء برنامه‌های من نبود و ما سعی کردیم تیم دیگری برای او پیدا کنیم چون در بنفیکا او زیاد بازی نمی‌کرد".
او در مورد افشای قرارداد مسی نیز صحبت کرد و گفت:" چنین چیزی بی‌معنی است که شما 3 یا 4 روز برای آن وقت بگذراید. تیم و لئو مسی به درستی پاسخ خودشان را در این خصوص داده اند به جای این‌ها روی بازی تمرکز کرده اند. من از تیمم و نحوه کار آن‌ها بسیار راضی هستم و شکایتی ندارم".
کومان در پاسخ به پرسشی در مورد وضعیت باشگاه گفت:" می‌دانستم که اوضاع در بارسا برای بسیاری مسائل دشوار است. من چند بار گفته‌ام که سخنگوی باشگاه نیستم ولی مربی هستم و نقش مهمی در تیم دارم. درست است که ما به یک رییس باشگاه هم نیاز داریم، مشکل است که باشگاهی مانند بارسا  بدون رییس باشد".

سرمربی بارسا در خصوص بازیکنان مصدوم تیمش گفت:" در خصوص پیکه و فاتی برای ما مهم است که هر دو خوب بهبود یابند و ریکاوری کنند. امیدوارم آن‌ها بتوانند در مسابقات حضور داشته باشند اما هنوز مطمئن نیستم چون آن‌ها در مرحله ریکاوری هستند و خواهیم دید که چه می‌شود. ما می‌خواهیم همگی در دسترس باشند و امیدوارم بهترین اتفاقات برای هر دو رخ دهد چون هر دو بازیکن مهمی برای ما هستند. سایز بازیکنان سخت تلاش دارند تا بزودی بهبود یابند".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала