Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک تیر دو فاخته؛ پی‌اس‌جی با حفظ نیمار، پُلی برای رسیدن به مسی می‌سازد + عکس

© AP Photo / Joan MonfortLeo Messi, futbolista argentino
Leo Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که مدیران پاریسن‌جرمن، از تمدید قرارداد نیمار استفاده کرده، می‌خواهند مسی را به پیوستن به این تیم ترغیب کنند.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های برازیلی و فرانسوی ساعتی قبل گزارش دادند که باشگاه پاریسن‌جرمن با نیمار به توافق کامل دست برای تمدید قرارداد دست یافته است و این بازیکن بزودی قرارداد خودش را تمدید خواهد کرد.

نشریه‌های TNT، RMS، تله‌فوت و خبرنگارمارسلو بچلر، به دنبال این خبر مدعی شدند که مدیران پاریسن‌جرمن، پس از تمدید قرارداد نیمار، روی موضوع جذب مسی از بارسلونا کار خواهند کرد زیرا احتمال عدم تمدید قرارداد وجدایی امباپه از این تیم بسیار بالا است و آن‌ها باید از حالا به دنبال جانشین او باشند.

از زمانی که موضوع نارضایتی، عدم قرارداد و دستمزد هنگفت مسی افشا شد، نیمار نیز به هم‌بازی شدن دوباره با دوست صمیمی خودش تمایل نشان داد و این موضوع به صورت علنی در مصاحبه‌هایش مطرح کرد.

حالا مدیران پاریسن‌جرمن که یکی از باشگاه‌های متمول اند و توان پرداخت دستمزد لیونل مسی را دارند، از تمدید قرارداد با نیمار استفاده کرده و می‌خواهند فوق ستاره آرجانتینی را برای پیوستن به پاریسن‌جرمن ترغیب کنند.

از سویی هم مسی با توجه به جنجال‌هایی که در اسپانیا برای او خلق شده، وضعیت نچندان مطلوب باشگاه بارسلونا و ترکیب ضعیف این تیم برای رقابت‌ در اروپا، احتمالاً تصمیم به ترک بلوگرانا در تابستان خواهد گرفت و هم‌تیمی شدن دوباره با نیمار، می‌تواند به سود این بازیکن باتجربه باشد.

پاریسن‌جرمن در حالی برای جذب مسی تلاش دارد که رئال مادرید مدت‌هاست به فکر جذب امباپه است و به نظر می‌رسد که این باشگاه توان ایستادگی برابر پیشنهاد بزرگ کهکشانی‌ها و رویایی پیوستن ستاره جوان شان را به رئال مادرید ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала