ایلان ماسک: بیت کوین "چیز خوب" است

© REUTERS / Joe Skipperایلان ماسک ارز دیجیتالی "بیت کوین" چیز خوب است
ایلان ماسک ارز دیجیتالی بیت کوین چیز خوب است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
مدیر عامل تسلا در اظهاراتی گفته است: من فکر می‌کنم که بیت کوین چیز خوبی است. حامی بیت کوین هستم. فکر می‌کنم بیت کوین به‌زودی با پذیرش بیشتری از سوی اقتصاد سنتی روبه‌رو می‌شود.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل ازForbes ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا  که اخیرا به تمجید از بیت کوین روی آورده، در اظهار نظر تازه ای گفته است فکر می کند بیتکوین به زودی به مقبولیت عمومی گسترده ای خواهد رسید. وی بیتکوین را ابتکاری بسیار خوب خوانده که آن را دیر کشف کرده است. ماسک ضمن اقرار به تاثیر سخنانش بر عملکرد بازار گفته است: حرف هایم می تواند بازار را تحت تاثیر قرار دهد پس باید مواظب باشم که چه می گویم.

  این میلیاردر در مورد آینده محبوب ترین ارز دیجیتالی شده گفت: "در حال حاضر ، من فکر می کنم بیت کوین چیز خوب است. من نظر روشنی در مورد ارزهای دیجیتالی دیگر ندارم".

ماسک در ادامه افزوده است که وی باید هشت سال پیش بیت کوین  را خریداری می‌کرد. قیمت بیت کوین از اکتبر سال گذشته حدود 200 درصد افزایش یافته است.

ادامه رکوردشکنی بیت کوین؛ عبور از 38 هزار دالر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2021
ادامه رکوردشکنی بیت کوین؛ عبور از 38 هزار دالر

ماسک اواخر ماه جنوری در حساب کاربری توییتر خود هشتگ بیت کوین را اضافه کرد. پس از این اقدام، قیمت بیت کوین در عرض 30 دقیقه جهشی 14 درصدی را تجربه کرد. بسیاری از سرمایه‌گذاران و طرفداران ارزهای دیجیتال بعد از این اتفاق انتظار داشتند نظرات مثبتی در مورد بیت کوین از سوی ماسک منتشر شود.

  مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر 994.91 میلیارد دالر برآورد می شود که این رقم نسبت به روز قبل 1.00 درصد بیشتر شده است

به گفته کارشناسان بازار ارزهای دیجیتالی در حال حاضر بیتکوین در یک تقاطع حساس قرار دارد که حرکت رو به بالا یا پایین آن بستگی به جریان ورودی سرمایه های جدید خواهد داشت.  

 در حال حاضر 69 درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیتکوین و 13 درصد در اختیار اتریوم است.  بیت کوین 12 سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله گران بر بستر بلاک چین ایجاد شد و از سال 2009 معاملات اولیه آن شکل گرفت.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала