Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصور اینکه «مسی» را در لباس دیگری ببینم، غیرممکن است

© REUTERS / Marcelo Del PozoEl capitán del FC Barcelona Leonel Messi
El capitán del FC Barcelona Leonel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
سرمربی هالندی بارسلونا در تازه‌ترین گفتگو در مورد شرایط فوق ستاره تیمش صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا در خصوص ماه های اول حضورش در بارسا و مشکلات لیونل مسی و درخواست خروج او از این باشگاه صحبت کرده است.

Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
اگر فرصت سرمربیگری لیونل مسی فراهم شود، شگفت‌انگیز خواهد بود
سرمربی بارسلونا ابتدا در مورد تصمیم مسی مبنی بر ترک این باشگاه گفت:«البته که عصبانی بو و تصمیم به ترک تیم گرفته بود. لحظات دشواری را پشت سر می گذاشت و با این حال هنوز هم بهترین بازیکن جهان است اما از برخی اتفاقات درون باشگاه هم رضایت نداشت».
کومان در ادامه صحبت‌هایش همچنان در خصوص شرایط باشگاه و مشکلات مسی در آن زمان گفت:«در ابتدا که آمده بودم، به باشگاه گفتم که این مشکل بین شما و مسی است و به من ارتباطی ندارد اما باشگاه به من اطمینان داد که او را در تیم نگه می دارد. مسی شرایط سختی داشت اما به هر حال قبول کرد که در باشگاه بماند».
کومان در میانه‌های این گفتگو در مورد صحبت مستقیم خودش با مسی گفت:«با او پیام کردم.برایش گفتم که اگر بماند خیلی خوشحال می شوم. جدا شدن تصمیمی است که خودش باید بگیرد. اگر بماند، جایگاهش را در تیم دارد و دوباره به بهترین فرمش برمی گردد. بعد از آن به خانه مسی رفتم و حضوری با او صحبت کردم».

سرمربی کاتالانی‌ها در پایان تصریح کرد:«از برنامه هایم گفتم و هیجان زده شد. کم کم این وضع را پذیرفت و می بینید که در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته است اما هیچکس از آینده خبر ندارد. از اینکه مربی او هستم، بسیار خوشحالم. دیدن او و کیفیتش باور نکردنی است. او از کودکی در بارسلونا است و هنوز هم نمی توانم باور کنم که او را در لباس دیگر ببینم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала