Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی به جمع مشتریان لیگ برتری حکیمی اضافه شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
منچسترسیتی به رقابت با آرسنال و چلسی برای جذب ستاره مراکشی اینترمیلان پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، اینترمیلان در حال حاضر مانند بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی درگیر بحران مالی بزرگی شده و ممکن است در این شرایط «اشرف حکیمی» را به فروش برساند.

اریکسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
نقل‌وانتقالاتی زمستانی؛ از احتمال جدایی اشرف حکیمی از اینتر تا منتفی‌شدن انتقال اریکسن

کالچومرکاتو خبر داده که علاوه بر چلسی و آرسنال، منچسترسیتی نیز جز تیم‌هایی است که علاقه بسیاری به حکیمی دارد و در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد به بازیکن تیم ملی مراکش است.

باشگاه اینتر قصد دارد برای فروش حکیمی مبلغ 40 میلیون یورو دریافت کند. این در حالی است که با توجه به ادامه یافتن شیوع جهانی ویروس کرونا، اینتر موفق نشده که اقساط مقرر برای پرداخت هزینه این بازیکن را تامین کند و باشگاه رئال مادرید برای دریافت اولین قسط که به مبلغ 10 میلیون یورو است تا ماه حوت به آنها فرصت داده است.

مدافع کناری اینتر در تابستان سال گذشته و پس از پشت سر گذاشتن دو فصل قرضی درخشان در ترکیب بروسیا دورتموند در بوندسلیگا از این تیم جدا شده و با صلاحدید مدیران رئال مادرید به سری آ منتقل شد.

حکیمی از زمان حضور در جمع شاگردان آنتونیو کونته به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شد و نقشی کلیدی در نتایج خوب اینتر در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا و حضور در کورس قهرمانی داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала