Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: امباپه و نیمار مدت‌ها در پی‌اس‌جی خواهند ماند

© REUTERS / POOLParis St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta.
Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو می‌گوید به ماندن کیلیان امباپه و نیمار در پاری‌سن‌جرمن کاملاً خوش‌بین است.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری‌سن‌جرمن به این باور است که هر دو ستاره سرشناس تیمش قرارداد خود را تمدید خواهند کرد.

کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2021
پوچتینو موافق جدایی امباپه؛ سرمربی پی‌اس‌جی جانشین کلیان را انتخاب کرد
پوچتینو در در مورد ادامه حضور این دو ستاره تیمش گفت:«فکر می کنم که امباپه و نیمار در پی اس جی می مانند و تا مدت زیادی خواهند ماند. از این بابت تردیدی نیست. خیلی خوشبین هستیم و باشگاه تلاش می کند تا در مذاکرات موفقیت آمیز باشد. فراتر از یک خبر، این احساسی است که دارم. امباپه و نیمار خوشحال هستند».
سرمربی آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن در ادامه گفت:«هیچ شکی ندارم و نسبت به این مسئله بسیار خوشبین هستم. از طرف دیگر باشگاه نیز در تلاش است تا آنها را نگه دارد. نیمار و کیلیان نیز خوشحال هستند و اوقات خوبی را در اینجا سپری می‌کنند».

پاری‌سن‌‌جرمن از زمان اخراج توماس توخل و روی کار آمدن مائوریسیو پوچتینو روزهای پر سر و صدایی را پشت سر می‌گذارد اما به نظر می‌رسد که آنها با سرمربی جدیدشان یک پروژه بلند مدت را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

نیمار و ام‌باپه از گرانترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند که در پاری‎‌سن‌جرمن بازی می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала