Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکلات مسی با بارسا بزرگ‌تر از قبل؛ لئو از مدیران قبلی و فعلی شکایت می‌کند

© Photo / FCBarcelona/ TwitterFirst workout of the day Lionel Messi
First workout of the day Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
لیونل مسی ستاره آرجانتینی بارسلونا، به دلیل فاش شدن رقم دستمزدش از مدیران قبلی و فعلی باشگاه شکایت خواهد کرد و تصمیم این بازیکن قطعی است.

به گزارش اسپوتنیک، یکشنبه همین هفته، نشریه مادریدی «ال موندو» جزئیاتی را از قرارداد آخر بارسلونا که در سال 2017 با لیونل مسی عقد کرده بود، به صورت ویژه و اختصاصی به روز جلد اصلی با تصویری از این بازیکن منتشر کرد و مشخص شد که این بازیکن در چهار سال مبلغ 555.237.619 یورو دریافت کرده که برای یک باشگاه فوتبال بسیار هنگفت است.

نشر این موضوع که بسیار محرمانه است و تنها 5 نفر از اعضای باشگاه به آن دسترسی دارند، سبب خشم لیونل مسی شد و این بازیکن تصمیم گرفت تا از برخی از اعضای کادر مدیریتی به دادگاه شکایت کند.

حالا به نظر می‌رسد که مسی اقدامات ابتدائی را انجام داد و وکلای این بازیکن از او خواسته اند تا علیه مدیران فعلی و قبلی شکایت درج شود.

براساس گزارش راک 1، مسی از اشخاصی چون جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق بارسا، اسکار گرائو مدیر اجرایی سابق باشگاه، جوردی مستره نایب رئیس ورزشی سابق بارسا، رومن گومز پونتی مسئول قضایی سابق باشگاه و کارلس توسکتس رییس موقت که در حال حاضر باشگاه را مدیریت دارد، شکایت خواهد کرد.

این در حالی‌ست که قبل از این بارتومئو دست داشتن در این مسئله را رد و باشگاه بارسلونا نیز حمایت همه جانبه‌اش را از مسی اعلام کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала