نظریات مثبت WHO در باره آزمایشات مرحله سوم واکسین اسپوتنیک وی

© AFP 2023 / World Health Organizationآدهانوم گبریسوس، منشی عمومی سازمان جهانی صحت
آدهانوم گبریسوس، منشی عمومی سازمان جهانی صحت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
منشی عمومی سازمان جهانی صحت درباره نتایج مرحله سوم آزمایشات واکسین Sputnik V اظهار نظر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هانس کلوگه، رئیس دفتر اروپایی سازمان جهانی صحت (WHO) گفت که از نتایج مرحله سوم آزمایشات کلینیکی واکسین Sputnik V(COVID-19) که قبلا توسط مجله علمی Lancet منتشر شده بود، استقبال می کند. .

پیش از این، The Lancet نتایج مرحله سوم آزمایشات کلینیکی Sputnik V "" را منتشر کرد و کارایی بالای آن را تأیید کرد. ​میخائیل موراشکو وزیر صحت عامه روسیه، در مورد انتشار این مقاله، خاطرنشان کرد که روس ها این فرصت را دارند که واکسین رایگان COVID-19 را با یکی از بهترین واکسین ها دریافت کنند.

​آدهانوم گبریسوس، مدیرکل سازمان جهانی صحت در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو اعلام کرد: "ما بخاطر خرید واکسین کووید-19، برای دولت های نیازمند فوری به کمبود 4.3 میلیارد روبرو هستیم".

او تاکید کرد: "ما برای دریافت واکسین کرونا به کشورهای نیازمند با کسری 4.3 میلیارد دالر فوری روبرو هستیم، از کمک کنندگان می خواهم این خلا به سرعت پر کنند تا واکسین های کووید-19 برای نجات انسانها و بهبود واقعی اقتصاد جهانی رزرو شود".

او گفت که در حال حاضر، در چارچوب سازوکار بین المللی دسترسی به واکسین های COVAX، که 189 کشور در آن شرکت می‌کنند، و نزدیک به 1 میلیارد دوز از سه واکسین نامزد علیه ویروس کرونا، رزرو شده است. همچنان این سازمان در حال با شرکای خود، صندوق کودکان سازمان ملل متحد و اتحاد جهانی واکسین و ایمن سازی در حال کار است.برلین

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала