واکنش روسیه به اظهارات غربی ها در خصوص ناوالنی

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش روسیه به اظهارات غربی ها در خصوص ناوالنی
واکنش روسیه به اظهارات غربی ها در خصوص ناوالنی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه در پاسخ به اظهار نظر برخی کشورهای غربی در باره الکسی ناوالنی گفت که نباید در امور یک کشور مستقل دخالت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه ماریا زاخارووا، در مورد درخواست کشورهای غربی برای آزادی الکسی ناوالنی گفت که نیازی به دخالت در امور یک کشور حاکم نیست.

محکمه سیمانوفسکی مسکو روز سه شنبه حکم به لغو حبس تعلیقی ناوالنی و جایگزینی وی با 3.5 سال تنفیدی داد. چندین کشور غربی خواستار آزادی ناوالنی شدند.

واکنش مسکو به بیانیه گروه هفت در رابطه با ناوالنی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2021
واکنش مسکو به بیانیه گروه هفت در رابطه با ناوالنی

زاخارووا در این خصوص گفت: "برای چند هفته ما با چنین حملات و اظهاراتی رو به رو بودیم. نیازی به دخالت در امور داخلی یک کشور مستقل نیست و ما به همه توصیه می کنیم که مشکلات خود را برطرف کنند. باور کنید، من فکر می کنم شما این را می دانید، مشکلات دیگری در این کشورها وجود دارد".

بیش از 15 کارمند سفارت کشورهای مختلف، از جمله کشورهای اروپایی، خاص بخاطر استماع و جایگزینی حکم تعلیقی وی به حبس تنفیذی به محکمه شهر مسکو آمده بودند. زاخارووا اظهار داشت که حضور دیپلمات های خارجی در محکمه برای شنیدن چگونگی دوسیه ناوالنی، دخالت در امور داخلی فدراسیون روسیه و خودآگاهی در تلاش غرب برای مهار روسیه است.

وزارت امور خارجه روسیه پیش از این به سیاستمداران خارجی که در مورد وضعیت ناوالنی اظهار نظر می کنند، احترام به قوانین بین المللی و رسیدگی به مشکلات کشورهایشان را توصیه می کند.

پیش از این، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که کرملین قصد گوش دادن به اظهارات خارج از کشور درباره ناوالنی را ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала