Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کووید 19؛ تهدید بزرگ به اتلتیکومادرید در مسیر قهرمانی لالیگا

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
در چند روز گذشته سه بازیکن اتلتیکومادرید به ویروس کرونا مصاب شده اند و این می‌تواند برای روخی بلانکو در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی لالیگا مشکل ایجاد کند.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکومادرید در فصل جاری درخشش بسیار خوبی داشته و در حال حاضر با یک بازی کمتر و ده امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا، با 50 امتیاز صدرنشین رقابت‌های لالیگا است.

Joao Felix, el delantero en el Club Atlético de Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
ورزش
رسمی: ستاره اتلتیکو کرونایی شد

اتلتیکومادرید مدعی اصلی قهرمانی لالیگا محسوب می‌شود و اگر به روند فعلی خودش ادامه دهد، قطعاً در پایان فصل قهرمانی خواهد شد.

روند خوب این تیم را اما ویروس کرونا تهدید می‌کند زیرا برخی ستاره‌های کلیدی این تیم به این ویروس مصاب شده اند.

در حال حاضر این تیم سه مصاب به ویروس کرونا دارد و بازیکنانی چون هرموسو، یانیک کاراسکو و ژائو فلیکس قادر به همراهی این تیم برای دو هفته نیستند.

کرونا همچنان تهدیدی برای اتلتیکو در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود زیرا این تیم تا چند روز دیگر در خانه به مصاف چلسی خواهد رفت و غیبت این ستاره‌های می‌تواند کار سیمئونه را برای صعود به مرحله بعدی دشوار سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала