Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلابا؛ کلیدی برای چند قفل رئال مادرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer
دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
مارکا گزارش داده است که رئال مادرید برای جذب «داوید آلابا» مدافع اتریشی برای چهار فصل به توافق رسیده و این بازیکن تابستان بعدی به عنوان بازیکن آزاد به این تیم می‌آید.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد داوید آلابا با بایرن مونیخ در پایان فصل به پایان می‌رسد و این باشگاه از چند ماه قبل اعلام کرده که امیدی به تمدید ندارد و این بازیکن در تابستان از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

از باشگاه‌های منچستریونایتد، لیورپول، پاریسن‌جرمن و رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی این بازیکن اتریشی یاد می‌شود و این بازیکن در حال گفت‌و گو به تیم‌هایی است که خواهان او هستند.

مارکا اما گزارش داده است که رئال مادرید برای جذب «داوید آلابا» برای چهار فصل به توافق رسیده و این بازیکن تابستان بعدی به عنوان بازیکن آزاد به این تیم می‌آید.

در این گزارش همچنان آمده است که رئال مادرید با جذب این بازیکن می‌تواند چند مشکل خود را در خط دفاعی حل کند زیرا این بازیکن توانایی بازی در پُست دفاع میانی، چپ و راست را دارد.

آلابا در صورت جدایی مارسلو در تابستان می‌تواند به عنوان جانشین فرلاند مندی در سمت چپ، در صورت جدایی راموس، زوج واران و در صورت جدایی اودریوزولا به عنوان جانشین او در سمت راست بازی کند.

در حقیقت آلابا کلیدی برای چندین قفل رئال مادرید محسوب می‌شود و همین موضوع سبب شده کهکشانی‌ها اصرار زیادی برای جذب این مدافع 29 ساله داشته باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала