Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدنارک نباید اخراج می‌شد؛ اهمیت تفاضل گل را به خوبی می‌دانیم

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
سولسشایر سرمربی منچستر یونایتد پس از پیروزی قاطعانه تیم‌اش در مورد بازی با ساوت‌همپتون صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته 22 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، شب گذشته منچستریونایتد در دیداری خانگی موفق به تحقیر و شکست 9 بر 0 مهمانش ساوت‌همپتون شد.

Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
ورزش
لیگ برتر؛ یونایتد ساوتهمپتون را سلاخی کرد

در همین حال اوله گونار سولسشایر در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با ساوتهمپتون حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اوله در مورد اخراج بازیکن ساوت‌همپتون بدنارک در نیمه دوم صحبت کرد و این تصمیم داور را اشتباه خواند وی همچنین گفت که هیچ تیمی بهتراز منچستر یونایتد اهمیت تفاضل گل را نمی‌داند.

وی در ابتدا گفت: "به برد نُه بر صفر مقابل ایپسویچ تاون حتی فکر هم نمی‌کردم، تنها روی ارتقای تیم و کسب تجربه در راستای فضاها تمرکز کرده‌ایم.گلزنی دوباره مارسیال خوب است، او می‌توانست روی صحنه چیپ خود گل دیگری نیز به ثمر برساند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد اما همه تیم عملکرد خوبی داشتند.

باید در بازی‌های نزدیک از شانس‌های گلزنی خود بهره کافی را ببرید زیرا هیچگاه از آینده خبردار نیستید. ما بهتر از همه از اهمیت تفاضل گل آگاه هستیم زیرا در گذشته قهرمانی لیگ را به همین دلیل از دست داده‌ایم. بهترین نکته امشب عطش و نگرش تیم برای اتخاذ بهترین تصمیم‌ها بود و این تنها راه پیشرفت تیم است. می‌خواهیم تیمی غیرقابل‌پیش‌بینی باشیم. آزادی حرکت، خلاقیت و تصور بالای تیم در بازی وجود داشت."

​وی در ادامه اظهار داشت:

"شاید مضحک باشد اما قبل از بازی مکالمه‌ای با داور داشتم و از تیم وی درمورد اخراج داوید لوئیز پرسیدم زیرا به عقیده من، او و بندارک نباید اخراج می‌شدند. اعتمادبنفس داشتیم اما این بازی فاکتور‌های اصلی، آن جادوی معروف، جرقه و تلاش مضاعف بود. میسون عالی بود و عملکرد وی برای بازیکنی که نامش در لیست گلزنان تیم نرفت فوق‌العاده بود."

صحنه اخراج دوم ساوتهمپتون عجیب بود. او باید از زمین بیرون می‌رفت اما بازی خوبی ارائه داد. زمانی که آن‌ها اولین اخراجی خود را دادند، وظیفه ما به ثمر رساندن گل اول بود. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم به زمین رفته و به شکل مناسب بازی کنید و در این صورت شانس گلزنی را پیدا خواهید کرد."
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала