Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برادر پوگبا: منچستر باید پل را بفروشد

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
ماتیاس برادر پل پوگبا به منچستریونایتد هشدار داد که اگر خواهان دریافت رقمی برای انتقال اوست باید همین حالا این بازیکن را به فروش برساند در غیر این صورت او به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکن فرانسوی به صورت مداوم به جدایی از اولدترافورد لینک شده و پیش از این درباره رویایی خود برای تجربه چالشی جدیدی در کشوری دیگر صحبت کرده بود.

این بازیکن 27 ساله در اکتبر 2020 ( مهرماه سال جاری ) مدعی شد که بازی برای رئال مادرید رویای قدیمی اوست و مینو رایولا، مدیر برنامه او، نیز اعلام کرده بود که دوران حضور موکلش در یونایتد به سر آمده است.

با این حال پوگبا در طول هفته‌های اخیر به دوران اوجش برگشته و به تیم اوله گونار سولشر کمک کرده که جز مدعیان قهرمانی لیگ برتر قرار بگیرد.

ماتیاس پوگبا که در حال حاضر برای تیم راسینگ مورسیا در اسپانیا بازی می‌کند تایید کرد که برادرش پس از سال 2022 در یونایتد نخواهد ماند.

​ برادر ستاره یونایتد به الچرینگیتو گفت: " او خوشحال است و در حال بهبود بازی خود است. یک سال دیگر قرارداد دارد. نمی‌دانم که تا آن موقع در تیم خواهد ماند یا نه و نمی‌توانم در این زمینه کمکی به شما بکنم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که اگر یونایتد پول می‌خواهد باید حالا او را بفروشد. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. اگر این کار را نکند، او به عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد. من چیزی درباره تمدید قرارداد او نشنیده‌ام. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала