Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین گلزن تاریخ جام جهانی: میلان می‌تواند قهرمان سری‌آ شود

© AFP 2023 / Isabella BonottoИгроки ФК "Милан" во время матча с ФК "Ювентус"
Игроки ФК Милан во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
میروسلاو کلوزه مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه لاتزیو که به عنوان بهترین گُلزن تاریخ جام جهانی شناخته می‌شود، در گفت‌و گویی مدعی شد که میلان می‌توان به پیولی به مقام قهرمانی سری‌آ دست یابد.

به گزارش اسپوتنیک، آث میلان 9 سال است که قهرمان رقابت‌های سری‌آ نشده و در این 9 سال این یوونتوس بوده که به طور متوالی قهرمانی در لیگ ایتالیا را به دست آورده است.

Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2021
ورزش
امکان قهرمانی میلان در اسکودتو با زوج حمله‌ی 73 ساله

روسونری اما امسال همانند گذشته عمل کرده و با پیولی توانسته خودش را بار دیگر صدرنشین جدول سازد و از مدعیان اصلی کسب مقام قهرمانی شناخته شود.

بسیاری از کارشناسان با توجه به درخشش این تیم مدعی اند که امسال میلان می‌تواند به سلطۀ 9 ساله یوونتوس پایان بخشد و برخی دیگر اما یوونتوس و اینتر را بخت اصلی قهرمانی می‌دانند.

در این میان میروسلاو کلوزه مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه لاتزیو که به عنوان بهترین گُلزن تاریخ جام جهانی شناخته می‌شود، در گفت‌و گویی مدعی شد که میلان می‌تواند با پیولی به مقام قهرمانی سری‌آ دست یابد.

او در این مورد به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" من می‌توانم بگویم که پیولی در میلان بسیار خوب است. او انسان صادق و کامل است و شناخت خوبی از بازیکنان دارد. میلان اگر به او فرصت دهد، او کارهای بزرگ انجام خواهد داد. میلان با پیولی می‌تواند عنوان قهرمانی رقابت‌های سری‌آ را کسب کند".

این در حالی‌ست که پیولی تابستان گذشته در آستانۀ اخراج قرار داشت اما باشگاه به او فرصت داد و در حال حاضر از او رضایت کامل دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала