Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلخ‌ترین شکست بارسا، ضبط در یک مستند می‌شود + عکس

© AP Photo / Manu Fernandez / PoolФутболисты "Баварии" празднуют второй гол забитый в ворота "Барселоны" во время четвертьфинального матча Лиги чемпионов УЕФА (14 августа 2020). Лиссабон
Футболисты Баварии празднуют второй гол забитый в ворота Барселоны во время четвертьфинального матча Лиги чемпионов УЕФА (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
شکست تلخ و تاریخ بارسا در برابر بایرن مونیخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در مستند آمازون جا داده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بایرن مونیخ که در فصل 2019 – 2020، موفق به کسب سه گانه شد و یکی از فصل‌های موفق خودش را سپری کرد، تصمیم دارد تا مستندی از این فصل جذاب خود بسازد.

تهیه و ساخت این مستند، به عهده «آمازون پرایم ویدیو» خواهد بود و قرار است در بهار امسال به نمایش گذاشته شود.

کار ضبط این مستند آغاز شده است و تیم آمازون چندی هفته می‌شود که هانسی فلیک و شاگردانش را دنبال می‌کنند تا تمام وقایع فصل گذشته را تصویر سازند.

این مستند اما برای هواداران بارسلونا زیاد جذب نخواهد بود، زیرا شکست 2-8 این تیم برابر باواریایی‌ها، بخش بزرگی از این مستند خواهد بود و به عنوان پیروزی بزرگ این تیم در مستند جا داده خواهد شد.

باشگاه بایرن مونیخ ساخت این مستند را امروز تایید کرد و در مورد  آن نوشت:" دوربینها تیم هانسی فلیک را دنبال میکنند و هواداران را به همراه خود به قلب بایرن مونیخ می‌برند. موفقیت‌های تاریخی فصل گذشته در کسب سه گانه ، همچنین سوپرجام‌های آلمان و اروپا و همچنین جام جهانی باشگاه های آینده را در این مستند ببنید".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала