جنرال امریکایی روسیه و چین را به نابودی کامل تهدید کرد

© Fotolia / Kremldepallجنرال امریکایی روسیه و چین را به نابودی تهدید کرد
جنرال امریکایی روسیه و چین را به نابودی تهدید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
چارلز ریچارد، رئیس قوماندانی استراتیژیکی قوای مسلح ایالات متحده گفت، امریکا باید برای جنگ هستوی با چین یا روسیه آماده باشد.

به گزارش اسپوتنیک، واشنگتن تایمز روز دوشنبه، اول فبروری نوشت: " احتمال آن وجود دارد که بحران منطقوی با روسیه یا چین به سرعت به یک درگیری هستوی تبدیل شود، اگر آنها از دست دادن تسلیحات متعارف را تهدیدی برای یک رژیم یا یک کشور بدانند."

روسیه به امریکا پیشنهاد داده است که از جنگ هستوی اجتناب ورزد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2019
روسیه به امریکا پیشنهاد داده است که از جنگ هستوی اجتناب ورزد

ریچارد تأکید کرد که پنتاگن باید خطر درگیری هستوی را واقعاً درک کند و همچنین مفاهیم جدیدی از بازدارندگی و در صورت لزوم انجام جنگ هستوی را توسعه دهد.

ریچارد گفت: اگر فعلاً ایالات متحده خطر درگیری های هستوی را نادیده می گیرد، تغییر تمرکز بر ضد تروریزم است. با این حال  روسیه و چین در حال ساخت تسلیحات هستوی خود هستند.

به گفته این قوماندان، مسكو بیش از ده سال است كه با راکتهای جدید برد متوسط و كوتاه، قوای هستوی خود را "بصورت تهاجمی" مدرنیزه می كند. علاوه بر این ، "تصرف نظامی کریمه" آمادگی روسیه را برای رقابت تهاجمی و نادیده گرفتن هنجارهای بین المللی نشان می دهد.

پیش از این، جنس استولتنبرگ منشی عمومی ناتو، اعضای کمیته نظامی ناتو را به حمایت از پتانسیل دفاعی کشورهای عضو اتحادیه، از جمله در ارتباط با سیاست روسیه فراخوانده بود.

رادار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2018
آمادگی امریکا برای جنگ هستوی با روسیه

منشی عمومی ناتو به متحدین خود توصیه کرد که نه تنها هزینه های دفاعی را افزایش دهن ، بلکه باید در توانایی های مدرن سرمایه گذاری کنند و اطمینان حاصل نماید که پرسنل نظامی ناتو در صورت تهدید آماده هستند.

چارد رئیس فرماندهی استراتژیک ایالات متحده گفت ، ایالات متحده باید برای جنگ هسته ای با چین یا روسیه آماده باشد.

واشنگتن تایمز روز دوشنبه ، اول فوریه نوشت: "یک احتمال واقعی وجود دارد که یک بحران منطقه ای با روسیه یا چین به سرعت به یک درگیری هسته ای تبدیل شود ، اگر آنها از دست دادن سلاح های متعارف را تهدیدی برای یک رژیم یا یک کشور بدانند."

چارلز ریچارد، رئیس قوماندانی استراتیژیکی قوای مسلح ایالات متحده تأکید کرد که پنتاگن باید خطر درگیری هستوی را واقعی درک کند و همچنین مفاهیم جدیدی از بازدارندگی و در صورت لزوم انجام جنگ هستوی را توسعه دهد.

ریچارد گفت: دلیل اینکه ایالات متحده در حال حاضر خطر درگیری های هستوی را نادیده می گیرد، تغییر تمرکز بر ضد تروریزم است. با این حال، روسیه و چین در حال ساختن تسلیحات مدرن محاربوی هستند. های هسته

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала