Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در قرارداد رونالدو بندی نیست که نباید تعویض شود

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEİtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon
İtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی در مقابل اینتر می‌گوید که از شکست گذشته‌‌ی تیم‌اش در دربی ایتالیانو درس گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، بانوی پیر در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های فصل جاری کوپا ایتالیا با درخشش کریستیانو رونالدو به برتری ارزشمندی دست یافت تا با اطمینان بیشتری در بازی برگشت در زمین خودی به مصاف نراتزوری رود.

اندره‌آ پیرلو، مربی یووه در حالی که در کنفرانس خبری پیش از بازی تاکید داشت که نتیجه این دیدار تضمینی برای نتیجه نهایی دو دیدار نیست، پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر یاران کونته در بازی رفت گفت:

 "این گام و هدفی بود که می خواستیم، اگر از درسی که گرفته بودیم نمی توانستیم بهره ببریم نشان می داد که ما، یووه نبودیم و قدم بی ثمری را برداشته بودیم. درس مهمی بود که برای ما مفید بود، و بعد سوپرکوپا که به ما گوش زد که هنوز قدرتمند هستیم. ما دوباره حرکت کردیم و روی اشتباهات مان کار کردیم و حالا این پیروزی را به دست اوردیم. با این حال این نخستین دور از مرحله نیمه نهایی بود و تا این لحظه کار بزرگی صورت نگرفته و باید منتظر بازی برگشت باشیم. ما می دانیم که تمرکز کردن برای نتیجه گرفتن ما تاثیرگذارترین است، با این نگرش است که می توانیم پیش رویم. برای همه تیم ها شرایط سخت است و هر زمان که تمرکز از دست برود برای هر تیمی نتایج خوبی به دست نمی اید. قدرت ما باید این باشد که در هر کجا و هر بازی اجرا شود و ما به اهداف مان نزدیک تر شویم. اماده شدن هر سه روز اسان نیست." 

 سرمربی تیم یوونتوس درباره تعویض رونالدو گفت: "طبیعی است زمانی که در چنین دیدارهایی به زمین می‌روید می‌خواهید به تیم کمک کنید. هیچ بند قراردادی وجود ندارد که گفته باشد او تعویض نشود. او می‌داند که چه بازیکن تاثیر گذاری برای ما است اما او همیشه باید با حفظ آمادگی‌اش برای ما در اوج بماند. او این مسئله را با نمایش خود پس از انتقادها نشان داد و نمی‌توانست بهتر از این کار کند. به او گفتم باید استراحت کند زیرا بازی مهمی در روز شنبه داریم. او بازی‌های زیادی را پشت سر هم بازی کرده و اندکی استراحت برای او خوب است. "

پیرلو در باره‌ی برنامه رقابت‌ها نیز گفت:

 "دوران سخت از سپتامبر شروع شد، از ابتدا هر سه روز بازی داشتیم و حالا در فوریه بازی های بسیار مهم از راه رسیده اند، بازی به بازی پیش می رویم و بعد خواهیم دید که در کجا خواهیم بود."

بازیکن پیشین تیم ملی ایتالیا در مورد اینتر نیز صحبت کرد:

"اینتر تیم شایسته ایست، در تلاش بود تا بازی را به تساوی بکشاند، ما خوب بودیم و توانستیم بازی را در کنترل خود نگاه داریم و ریتم بازی را داشته باشیم. سخت است که این طور تهاجمی بازی کنی و نتوانی موفق شوی."

 ستاره خط میانی پیشین اینتر، میلان و یوونتوس در مورد آمادگی تیم گفت:

 "بازیکنان همگی برای این بازی اماده بودند، اینکه کی بازی می کند ارزشی ندارد همه یک هدف داریم و می دانیم که باید در هر بازی اماده باشیم و بازیکنان می دانند هر از گاهی درترکیب نیستند. اینکه بونوچی ویا دمیرال بازی کنند و یا هر بازیکن دیگری، این مسئله برای مسئله ساز نیست. در دیدار برابر اینتر این طور صلاح بود و ما به خوبی توانستیم به نتیجه ای که می خواستیم برسیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала