Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره برازیلی رئال در تابستان جدا می‌شود

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid, Athletic Bilbao
Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
نشریه آ.اس مدعی‌ست که وینیسیوس جونیور مهاجم برازیلی رئال مادرید، با شرایطی که دارد، در تابستان از رئال مادرید جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس جونیور در آغاز فصل 2018-2019، به رئال مادرید پیوست و درخشش بسیاری خوبی برای کهکشانی‌ها در نخستین فصل حضور خود داشت.

تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2020
بنزما - وینیسیوس؛ پایان جنگ در مادرید

رئال در تابستان سال 2019، هازارد را از چلسی به خدمت گرفت و وینیسیوس جوان به حاشیه رفت تا فرصت حضور در ترکیب ثابت را کمتر به دست آورد.

مصدومیت‌ها و غیبت طولانی مدت هازارد سبب شد وینیسیوس بار دیگر خودش را ثابت کند و در نبود این بازیکن بلجیمی در در سمت چپ خط حمله رئال مادرید بدرخشد.

حالا که هازارد از مصدومیت رهایی یافته است، شرایط برای وینیسیوس دوباره همانند گذشته شده و این بازیکن هر روز اعتماد به نفس خودش را بیشتر از قبل از دست می‌دهد.

با توجه با شرایط این بازیکن، نشریه آ.اس مدعی‌ست که وینیسیوس جونیور در تابستان از رئال مادرید جدا خواهد شد و برای این که بتواند در جام جهانی در ترکیب تیم ملی برازیل بازی کند، راهی باشگاه دیگری خواهد شد.

از سویی هم رئال مادرید در تابستان به دنبال کلیان امباپه خواهد رفت و می‌خواهد با فروش این بازیکن جوان که احتمالاً مشتریان فراوانی دارد، بخشی از پول خرید ستاره فرانسوی را تأمین کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала