Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در ایتالیا؛ یوونتوس با رونالدو تمدید می‌کند

© REUTERS / MASSIMO PINCACristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
عضو شوید
توتو اسپورت مدعی شده که باشگاه یوونتوس با توجه به درخشش رونالدو، تصمیم دارد با این بازیکن تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در سال 2018 رئال مادرید را ترک کرد و به باشگاه یوونتوس پیوست. این بازیکن در این مدت درخشش خوبی داشته و به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه و آندره پیرلو سرمربی بیانکونری، از این بازیکن 35 ساله که چند روز دیگر 36 ساله می‌شود، بسیار راضی اند.

 قرارداد فعلی این ستاره محبوب دنیای فوتبال تا ماه جون سال 2022 اعتبار دارد و این احتمال وجود دارد که قرارداد او تمدید شود.

فوق ستاره پرتگالی که که این فصل روی فرم خوبی است و در 23 بازی از رقابت‌های مختلف موفق به ثمر رساندن 22 گل شده، در متن برنامه‌های سرمربی ایتالیایی قرار دارد و همین موضوع می‌تواند سبب ماندن او برای سال‌های طولانی در تورین شود.

در همین حال روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» گزارش داده که باشگاه یوونتوس خود را آماده ارائه قرارداد جدیدی به این مهاجم 35 می‌کند که در صورتی که با موافقت کریستیانو همراه شود، رونالدو می‌تواند تا پایان سال 2023 و 38 سالگی در این باشگاه بماند.

این در حالی‌ست که قبلاً رسانه‌های از قرار گرفتن نام این بازیکن در فهرست فروش یوونتوس در تابستان سال جاری خبر داده بودند و مدعی بودند که این باشگاه به دلیل مشکلات مالی تصمیم به فروش این بازیکن دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала