Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بارسا، ستاره پی‌اس‌جی را به بی‌احترامی متهم کرد

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
عضو شوید
رونالد کومان پس از آن که هافبک پاریسن‌جرمن به همکاری با لیونل مسی اشاره کرد، آنخل دی‌ماریا را به بی احترامی متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی در پایان فصل با بارسلونا به پایان می‌رسد و این بازیکن تا حالا برای تمدید تمایل نشان نداد و خبری هم از مذاکره دو طرف برای تمدید قرارداد نیست.

آینده نامشخص مسی سبب شده تا این بازیکن به باشگاه‌های پاریسن‌جرمن و منچسترسیتی لینک و هر روز شایعات جدیدی خلق شود.

در این میان آنخل دی‌ماریا ستاره پاریسن‌جرمن و هموطن مسی، اخیراً در گفت‌و گو با TYC Sport، از پیوستن مسی به پی‌اس‌جی حمایت کرده و مدعی شده بود که رویایی بازی در کنار مسی در تیم باشگاهی را دارد.

این گفته‌های دی‌ماریا، رونالد کومان سرمربی بارسلونا را خشم‌گین ساخته و این سرمربی هالندی پس از پیروزی تیمش برابر گرانادا، هموطن مسی را به بی‌احترامی متهم کرد.

کومان به GET Spain در این مورد گفت:" این حرف‌های از کمبود احترام است. صحبت کردن در مورد بازیکنی که هنوز بازیکن بارسا است، بی‌احترامی است. چنین اظهاراتی قبل در آستانۀ دیدار دو تیم اصلاً خوب نیست".

این در حالی‌ست که بارسلونا و پاریسن‌جرمن تا دو هفته دیگر در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف هم خواهند رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала