Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: بازیکنانم قدرت ذهنی فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند!

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا بر این باور است که تیمش تغییر و هویت لازم را پیدا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و گرانادا در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری به مصاف هم رفتند. بارسلونا در نهایت بازی 2-0 باخته را برگرداند و با نتیجه 5-3 به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بازیکنان بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
گرانادا 3 – بارسا 5؛ جشنواره گل آبی‌اناری‌ها پس از کامبک رویایی
رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا پس از پایان این دیدار با رضایت از عملکرد شاگردانش گفت:«این بازی باورنکردنی بود. فکر می کنم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. می توانستیم زودتر کار گرانادا را تمام کنیم. در 5 دقیقه پایانی نیمه دوم دو گل به ثمر رساندیم و در وقت اضافی هم که باور نکردنی بودیم».
کومان در ادامه در مورد عمکلرد شاگردانش گفت:«ما خیلی تلاش کرده ایم که نتایج خوبی بگیریم و مرحله حذفی را پشت سر بگذاریم. یوردی آلبا نشان داد بازیکنی بسیار کلیدی برای ما است. او پاس گل های زیادی داده و امشب نیز دو بار موفق به گلزنی شد آلبا او بازیکنی بسیار حیاتی است و امیدوارم دوباره به تیم ملی اسپانیا بازگردد، اما این موضوع دست من نیست. درباره سرخی روبرتو نیز باید صبر کرد و دید چه اتفاقی رخ می دهد».
سرمربی هالندی آبی‌اناری‌ها در پایان اظهار داشت:«برای گریزمان خیلی خوشحالم، او همیشه بسیار تلاش می کند و نگرش عالی دارد. آنتوان لیاقت این را داشت که اوضاع بر وفق مرادش پیش برود. بازی شدیدا هیجان انگیز بود و ما شخصیت مان را نشان دادیم. از نظر من کسب سه گانه در این فصل واقع بینانه نیست».

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала