Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرانادا 3 – بارسا 5؛ جشنواره گل آبی‌اناری‌ها پس از کامبک رویایی

عضو شوید
بارسلونا با شکست پرگل گرانادا راهی نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا شد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا،  بارسلونا در یک بازی خارج از خانه برابر گرانادا، با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد.

فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
اعلام ترکیب بارسا – گرانادا؛ حضور ثابت روبرتو پس از مدت‌ها

بارسلونا در حالی که تا دقیقه 88 بازی با نتیجه دو بر صفر باخته بود، توانست با گلزنی آنتوان گریزمن به بازی برگردد. دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم زمان دلبری جوردی آلبا از کاتالان‌ها بود که بازی را به تساوی بکشاند و تیمش را از حذف نجات دهد.

 کار به وقت‌های اضافه کشیده شد و دوباره گریزمن در دقیقه 100 بارسا را پیش انداخت. اما این پایان کار برای میزبان نبود و سه دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی، ویکو برای گرانادا گلزنی کرد. فرنکی دیونگ در دقیقه 108 و جوردی آلبا در دقیقه 113 دو گل دیگر برای بارسا به تور دروازه میزبان نشاندند تا جواز صعود برای آبی‌اناری‌ها به دست بیاید.

. بدین ترتیب کومان که سوپرجام اسپانیا و احتمالا لالیگا را از دست داده و کار سختی در چمپیونزلیگ دارد، شانس زیادی خواهد داشت تا در اولین جام فصلش فاتح کوپا دل ری شود و بتواند اعتبار خود را حفظ کند. به هر صورت این برد قطعا می تواند از نظر روحی نیز برای ادامه فصل  برای بارسلونا خیلی مهم باشد.

در دیگر بازی این مرحله هم لوانته با یک گل ویارئال را شکست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала