واکسین "اپی واک کرونا" جدید روسی یک سال مصونیت را تامین می کند

© Sputnik / Georgiy Zimarev /  مراجعه به بانک تصاویر واکسین "اپی واک کرونا"
واکسین اپی واک کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2021
عضو شوید
مرکز وکتور روسیه در مورد مدت زمان مصونیت پس از واکسیناسیون با EpiVacCorona اطلاعاتی کامل را منتشر نمود.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز وکتور اعلام نمود که مصونیت پس از واکسیناسیون علیه ویروس کرونا ویروس EpiVacCorona یک سال طول می کشد.

. تاتیانا نپومنیاشچیخ ، معاون مدیر عمومی مرکز فعالیت های روش علمی شناسی همکاری بین المللی اظهار داشته است که آزمایشات واکسین جدید "اپی واک کرونا" در افراد مسن انجام شده است و تزریق این واکسین، یک سال مصونیت در برابر کووید 19 را ایجاد می کند.

آدهانوم گبریسوس، منشی عمومی سازمان جهانی صحت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
نظریات مثبت WHO در باره آزمایشات مرحله سوم واکسین اسپوتنیک وی

نپومنیاشچیک در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "همانطور که می دانید، در مورد کووید که این یکی از خطرناک ترین ویروس برای رده های شهروندان ما است، با کمک واکسین، ما توانستیم نتایج مثبتی دریافت کرده ایم".

وی تأکید کرد که داوطلبان بالای 60 سال واکسین را به راحتی تحمل می کنند، بدن آنها پس از تزریق واکنش های جانبی ندارند - به جز درد در محل تزریق هیچ حس دیگری ایجاد نمی شود.

در ماه آگوست، وزارت صحت عامه روسیه اولین واکسین جهان را برای پیشگیری از کووید 19 ثبت کرد که توسط مرکز تحقیقات الکتروکیمیاوی گامالیه ساخته شده است. نام آن Sputnik V بود. این واکسین در سیستم عامل مورد مطالعه ناقلین آدنوویروس انسانی ایجاد شده است که از مزایای مهم آن می توان به ایمنی، اثربخشی و عدم وجود عواقب منفی طولانی مدت اشاره کرد. ثبت نام برای تزریق این واکسیناسیون برای همه روس ها امکان پذیر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала