Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی سیتیزن‌ها برای ربودن هالند از دستان رئال

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند به شدت مورد توجه سیتی قرار دارد و می‌خواهد این تیم برای خرید او یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز را آماده نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ ارلینگ برات هالند که از ابتدای فصل درخشان ظاهر شده، می‌تواند بروسیا دورتموند را به مقصد یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا ترک کند. و منچستر سیتی سرانجام می‌تواند در این موضوع بر رئال مادرید غلبه کند.

از ابتدای فصل، ارلینگ هالند بر بوندس لیگا سلطه داشته است. ستاره نارویژی تا کنون 22 گل و 5 پاس گل در همه مسابقات با بوروسیا دورتموند به ثبت رسانده و سبب شده تا باشگاه‌های مهم اروپایی را به طور فزاینده‌ای مجذوب خود کند. به خصوص رئال مادرید که در نظر دارد پس از ناکامی لوکا یوویچ، او را به عنوان جانشین شایسته کریم بنزما به خدمت بگیرد. اما رئال فقط یک مهاجم 20 ساله را در زیر نظر ندارد، زیرا آنها مدتی‌ست علاقه مند به جذب کیلیان امباپه نیز هستند. با تأثیر کروناویروس بر اقتصاد رئال مادرید، بسیار نادر است که تابستان سال آینده همزمان شاهد دو قطعه مهم فوتبال جهان در مادرید باشیم. و منچسترسیتی می‌تواند در مورد هالند به پُست مقابل رئال مادرید برسد.

سیتی دوست دارد که هالند جایگزین آگوئرو شود

ارلینگ هالند در پایان قراردادش در جون 2022 با یک بند آزادسازی در حدود 77 میلیون یورو می‌تواند آینده خود را در انگلستان در نظر بگیرد. در واقع، طبق اطلاعات "دیلی میرور" سیتیزن‌ها برای تابستان امسال پیشنهاد 114 میلیون یورویی را تهیه می‌کنند. گفته می‌شود پپ گواردیولا می‌خواهد هالند به جای سرخیو آگوئرو مهاجم اصلی منچسترسیتی شود، وقتی قراردادش در جون آینده به پایان برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала