Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ارلینگ هالند، گزینه جانشینی آگوئرو در سیتی

© REUTERS / LEON KUEGELERالنرويجي إيرلينج هالاند لاعب فريق بروسيا دورتموند
النرويجي إيرلينج هالاند لاعب فريق بروسيا دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی جانشین آگوئرو را انتخاب کرد و تصمیم دارد با 100 میلیون یورو، ارلینگ هالند را از دورتموند به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو آگوئرو ستاره آرجانتینی منچسترسیتی در سال 2011، به این باشگاه پیوست و در 10 حضورش در این باشگاه درخشش بی‌نظیری داشته است.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
ورزش
یونایتد سانچو نه، هالند را می‌خواهد

قرارداد این بازیکن در پایان فصل با سیتی به پایان می‌رسد و دو طرف تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند. به این ترتیب بهترین گُلزن تاریخ سیتی در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و قطعاً این باشگاه را ترک خواهد کرد.

ستیزن‌ها از همین حالا به دنبال پیدا کردن جانشین این بازیکن اند و گزینه‌های زیادی را زیر نظر دارد. جدی‌ترین گزینۀ این باشگاه ارلینگ هالند ستاره جوان و آینده‌دار دورتموند است و مدیران این باشگاه تصمیم گرفته اند با 100 میلیون پوند، این بازیکن را به خدمت بگیرند.

با این که این بازیکن در پایان سال 2022، با 68 میلیون پوند در دسترس خواهد بود، اما پپ به مدیران این باشگاه گفته است که نمی‌تواند یک بدون مهاجم نوک ادامه دهد و همین تابستان برای جذب او اقدام کنند.

باشگاه های دیگری از جمله چلسی و منچستر یونایتد نیز علاقه‌مند به جذب این بازیکن 20 ساله هستند، اما گفته می‌شود که سیتی مایل است هفته‌ای 400،000 پوند دستمزد به هالند ارائه دهد تا بتواند رقبا را شکست دهد.

هالند که قراردادش تا پایان سال 2024 با دورتموند اعتبار دارد، در فصل جاری موفق شده در 22 بازی، 22 گُل برای زنبورها به ثمر رسانده که 6 گُل در 4 بازی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала