Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید« آقای خاص» از داور، پس از دومین شکست متوالی خانگی

© Sputnik / Aleksei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow
United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
خوزه مورینیو سرمربی تاتنهام، پنالتی اعلام شده به سود چلسی را نادرست و نارضایتی خود را از آندره مارینر بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته آخرین بازی هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس، میان دو تیم چلسی و تاتنهام در ورزشگاه هاتسپر برگزار شد و آبی‌ها موفق شدند با نتیجه 0-1 برابر شاگردان آقای خاص به برتری برسند.

José Mourinho, entrenador de fútbol portugués - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
مورینیو پس از شکست غیرمنتظره: به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم!

باخت تاتنهام در دربی لندن دومین باخت خانگی متوالی تاتنهام بود و به این ترتیب برای اولین بار در تمام دوران مربیگری‌ خوزه مورینیو، او متحمل دو باخت خانگی متوالی شد.

این شکست با پنالتی‌ای که آندره مارینر داور بازی اعلام و جورجینیو آن را گُل کرد، رقم خورد و انتقاد شدید هاتسپری‌ها را به همراه داشت.

با این حال مورینیو احساس می‌کند که داور اشتباه کرده و از شکست در این دیدار شدیداً ناراحت است.

سرمربی تاتنهام این موضوع را در گفت‌و گو با BT Sport، بیان کرد و چنین گفت:" شرایط کمی سخت بود اما آن‌ها چند موقعیت داشتند؟ درست است ما توپ را در اختیار نداشتیم و در نیمه اول موقعیت چندانی به وجود نیاوردیم. اما در آخر پنالتی سرنوشت بازی را تعیین کرد. در آخر آن‌ها با پنالتی به گل رسیدند که اصلا پنالتی نبود که بگوییم موقعیت خطرناک، تک به تک یا موقعیت صد درصد گل بوده است. قبول این پنالتی سخت و شکست خوردن به این شکل کمی دردناک است. من از عملکرد داور راضی نبودم. رابطه خوبی با او دارم و این به من اجازه می‌دهد که بگویم نمایشش را دوست نداشتم".

این باخت در حالی برای مورینیو سنگین و غیرقابل قبول است که این سرمربی در 326 بازی که تیم‌های پورتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید و منچستریونایتد را هدایت کرده، در دو بازی متوالی شکست نخورده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала