ترامپ در نشست استیضاح سنا شهادت نمی‌دهد

© REUTERS / CARLOS BARRIAترامپ در نشست استیضاح سنا شهادت نمی‌دهد
ترامپ در نشست استیضاح سنا شهادت نمی‌دهد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
تیم حقوقی رئیس‌جمهور سابق امریکا درخواست مدیران استیضاح برای ارائه دفاعیات ترامپ در خصوص اتهامات مطروحه علیه او در دادگاه استیضاح مجلس سنا را رد کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی‌ان‌ان، جمی راسکین نماینده دموکرات ایالت مریلند در کنگره آمریکا و مدیر کارزار استیضاح «دونالد ترامپ» با انتشار یک نامه غیررسمی خواستار آن شد که رئیس جمهور پیشین امریکا، چه قبل و چه در جریان نشست استیضاح سنا، با ادای سوگند شهادت دهد.

توهین نامزد دموکرات ها به ترامپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
ترامپ دو وکیل دیگر برای دفاع از خود در دادگاه استیضاح برگزید

راسکین از ترامپ خواسته دفاعیه یا شهادتنامه خود را تا روز دوشنبه هفته آینده به وی ارائه کند و در خصوص این دفاعیه نیز مورد باز‌پرسی قرار بگیرد.
درهمین حال دیوید شوئن و بروس کاستور دو وکیل ترامپ به سرعت به این نامه پاسخ داده، گفته اند که نامه شما فقط آن چیزی که برای همه معلوم است را ثابت می‌کند: شما نمی‌تواند ادعاهایتان علیه ترامپ را ثابت کنید.
دو وکیل مدافع ترامپ، خطاب به مدیر کارزار استیضاح ترامپ مدعی شدند که موکل آنها تحت یک روند حقوقی مغایر با قانون اساسی قرار گرفته است.
مجلس نمایندگان آمریکا با 232 رأی موافق در برابر 197 رأی مخالف با استیضاح ترامپ به اتهام «تهییج شورشیان» در یورش به ساختمان کنگره در روز ششم ژانویه موافقت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала