Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقابل دوباره راکتیچ با تیم محبوب در جام پادشاهی

© REUTERS / Marcelo del Pozoفريق نادي "برشلونة"، مباراة "برشلونة وريال مدريد"، 23 فبراير/ شباط 2019
فريق نادي برشلونة، مباراة برشلونة وريال مدريد، 23 فبراير/ شباط 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
تیم سویا با داشتن ایوان راکیتیچ به مصاف بارسلونا می‌رود که برای دو تیم اتفاق زود هنگام خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا در مرحله نیمه نهایی کوپا دل‌ری به مصاف سویا خواهد رفت اما این اولین باری نیست که دو تیم در این مسابقات به مصاف هم می‌روند.

آخرین باری که دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی 19-2018 دیدار کردند و با تساوی خاتمه یافت، زمانی که بلوگرانا در ورزشگاه رامون سانچز-پیزخوان با نتیجه 2-0 شکست خورد اما موفق شد در بازی برگشت جواز صعود بگیرد.

بارسلونا به لطف درخشش فیلیپ کوتینیو و گل‌های سرخی روبرتو، لوئیس سوارز، لیونل مسی و ایوان راکیتیچ در نیوکمپ به پیروزی 6-1 دست یافت.

راکیتیچ که اکنون به سویا برگشته برای دومین بار از زمان جدایی در تابستان گذشته به مصاف تیم سابق‌اش خواهد رفت، زیرا او در اکتوبر گذشته با آندلسی‌ها در نیوکمپ به تساوی 1-1 دست یافت.

اگرچه چندی پیش بود که این دو باشگاه در کوپا دل‌ری با یکدیگر بازی کردند، آخرین دیدار آنها در مرحله نیمه نهایی مسابقات کاملاً به فصل 1918/19 بر می‌گردد.

بارسلونا در فینال کوپا دل‌ری در سال‌های اخیر دو بار با سویا روبرو شد و کاتالان‌ها در هر دو بازی در 2015/16 و 2017/18 پیروز شد.

دو تیم در کمتر از یک ماه سه بار به مصاف هم می‌روند، زیرا بازی آنها در لالیگا سانتاندر در ورزشگاه رامون سانچز-پیزخوان برای هفته آخر فبروری برنامه ریزی شده و چند روز دیگر بازی برگشت نیمه نهایی آنها برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала