Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرجام خواهی بی نتیجه رئال برای محرومیت میلیتائو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست فرجام خواهی رئال مادرید برای میلیتائو را رد کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) درخواست تجدیدنظر ارائه شده توسط رئال مادرید را رد کرده و محرومیت از یک بازی را برای ادر میلیتائو برزیلی تأیید کرده که نمی‌تواند این شنبه در ال آلکوراز مقابل هوئسکا بازی کند.

ملیتائو در دقایق ابتدایی آخرین مسابقه لیگ مقابل لوانته با کارت سرخ مستقیم از زمین بازی اخراج گردید. پس از وارد شدن اتهامات جریان مسابقه، باشگاه رئال مادرید درخواست فرجام خواهی را مطرح كرد و در آن خواستار تغییر كارت سرخ به كارت زرد شد.

در قطعنامه صادر شده از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده: "اعضای این کمیته استیناف پس از مطالعه استدلال‌ها و ادعاهای رئال مادرید و به ویژه پس از مشاهده شواهد فیلمبرداری مکرر، به اتفاق آرا درک کردند که ارزیابی یک خطای مادی آشکار که قادر به ارائه نادرست فرض نیست، ممکن نیست صحت سابقه داوری، با توجه به این‌که تصاویر در هر صورت با آنچه در مسابقه منعکس شده سازگار هستند."

به همین ترتیب "در مورد ادعای تکرار شده باشگاه مبنی بر این‌که هیچ" موقعیت گلزنی واضحی "وجود ندارد بلکه" یک حمله امیدوار کننده "است، می‌افزاید: "یا هر شرایط دیگری بخشی از ارزیابی فنی بازی با توجه به قوانین بازی است، صلاحیتی که منحصراً مربوط به داور باشد و این کمیته نمی‌تواند آن را بیان کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала