Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی سابق رئال: رونالدو تا 40 سالگی می‌تواند فوتبال بازی کند

© REUTERS / Massimo PincaEl delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido
El delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
جیووانی مائوری، مربی بدنسازی سابق رونالدو، در روز تولد 36 سالگی این بازیکن مدعی شد که او تا 40 سالگی می‌تواند فوتبال بازی کند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، امروز 5 فبروری 36 ساله شد و هنوز همانند بازیکن جوان فوتبال بازی می‌کند. فُرم رونالدو در حال حاضر همچون 25 سالگی‌اش است و خود این بازیکن مدعی‌ست که تا 40 سالگی در سطح بالای فوتبال بازی خواهد کرد.

جیووانی مائوری مربی بدن ساز رونالدو در که طول دوران کارلو آنچلوتی در رئال مادرید حضور داشت، حرف کریستیانو را تایید می‌کند و می‌گوید که بدن او به اندازه کافی قوی است و 40 سالگی می‌تواند بازی کند.

او در این مورد با توتو اسپورت صحبت کرد و چنین گفت:" وقتی او به ایتالیا رفت، من گفتم که او بازیکنی است که غیرطبیعی به حساب می‌آید. او توانست با شرایط سازگار شد و به گلزنی ادامه می‌دهد. او از روش‌هایی که ما در مادرید در اختیارش قرار دادیم، پیروی می‌کند و همه بخشی اساسی از تمریناتش است. این تمرینات منفعلانه نیست اما از تمرین‌های خاصی ساخته شده که به بهبود شرایط ماهیچه، روانی و مفصلی کمک می‌کند. من با فوتبالیست‌های بسیاری در 40 سالگی کار کرده‌ام، از پائولو مالدینی تا الساندرو کاستاکورتا. وقتی در پاریسن جرمن بودم اطمینان داشتم که زلاتان ابراهیموویچ تا 40 سالگی بازی خواهد کرد. آن‌ها همگی ورزشکارانی هستند که علیرغم قدرتشان انعطاف پذیری زیادی دارند. زلاتان علیرغم 100 کیلوگرم وزن پویایی یک رقصنده را دارد. کریستیانو رونالدو بخشی از این دسته است و می‌تواند تا 40 سالگی بازی کند".

این در حالی‌ست که یوونتوس قصد دارد قرارداد رونالدو را تا سن 38 سالگی تمدید کند و مذاکرات دو طرف نیز آغاز شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала