وزیر داخله مسئول مستقیم بررسی رخداد بهسود شد

© Sputnikوزیر داخله مسئول مستقیم بررسی رخداد بهسود شد
وزیر داخله مسئول مستقیم بررسی رخداد بهسود شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
یک عضو مجلس نمایندگان از بررسی رخداد بهسود از سوی وزیر داخله خبر داده است. 

ستاد مردمی پشتیبانی از قربانیان بهسود: اگر دولت عقب نشینی نکند، اعتراضات را گسترش می‌دهیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
هیأت بررسی ‌کننده‌ حکومت به بهسود رسید
به گزارش اسپوتنیک، عارف رحمانی عضو مجلس نمایندگان در توییترش نوشته است، که براساس گزارش های موثق مسعود اندرابی وزیر داخله در راس سکتور امنیتی، مسئول مستقیم رسیدگی به فاجعه بهسود شده است.

رحمانی نوشته که قرار است، عوامل کشتار مردم ملکی به اسرع وقت شناسایی و به پنجه قانون سپرده شوند. به هیچ وجه در برابر مردم و نیروهای مستقر در منطقه عملیات نظامی صورت نخواهد گرفت.

این نماینده مجلس نوشته است، که به عنوان یک شهروند و نماینده مردم در پارلمان، امیدوارم اندرابی به عنوان مسئول امنیت داخلی کشور آخرین جُهد و تلاش خود را در رسیدگی به فاجعه بهسود و کشتار مردم و شهروندان ملکی کشور نشان دهد و از گسترش فاجعه و عمیق شدن شکاف میان شهروندان و حکومت جلوگیری نماید.

وزارت داخله و مقامات دولتی تاکنون در این باره چیزی نگفتند.

این در حالیست، که عصر روز جمعه گذشته بین نظامیان دولتی و مردم محلی درگیری به وقوع پیوست که در اثر این درگیری و آتش باری نظامیان، حدود ده نفر از باشندگان این ولسوالی جان باختند.

در روزهای گذشته خبرهای ضد و نقیضی از درگیری بین نیروهای دولتی و نیروهای خیزش مردمی در این ولسوالی منتشر شده است.

سه روز پیش یک هیات از سوی حکومت برای بررسی این حادثه به ولسوالی بهسود رفت و قرار است در هماهنگی با مردم محلی، این حادثه را بررسی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала