Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتهام پیکه به داوران: چطور ممکن است به سود رئال سوت نزنند؟

Gerard Pique
Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
جرارد پیکه پس از حرف‌های یک داور بازنشسته که گفته بود 85 درصد داوران طرف‌دار رئال اند، مدعی شد که دوران به سود کهکشانی‌ها سوت می‌زنند.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً یکی از داوران لالیگا در گفت‌و گو با کادنا سر، مدعی شده بود که او طرفدار اتلتیک بیلبائو است و 85 در صد داوران طرف‌دار رئال مادرید اند.

FC Barcelona's defender Gerard Pique (R) and his wife Colombian singer Shakira attend the 2014 FIBA World basketball championships quarter-final match Slovenia vs USA at the Palau Sant Jordi arena in Barcelona on September 9, 2014 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2021
تصمیم عجیب پیکه؛ استخدام دستیار جنجالی ستین به عنوان سرمربی جدید آندورا

این حرف‌ها سبب واکنش‌های متفاوتی شد و جرارد پیکه مدافع اسپانیایی بارسلونا، در آخرین گفت‌و گوی خود، داوران را به حمایت از رئال مادرید متهم کرد.

پیکه در این مورد گفت:" چند روز قبل یک داور بازنشسته گفت که 85 درصد داوران طرفدار رئال هستند، پس چطور ممکن است که به نفع این تیم سوت نزنند؟ حتی اگر این موضوع به صورت ناخودآگاه باشد، ممکن است به نفع یکی از طرفه‌ها سوت نزنند؟ من به داوران احترام می‌گذارم و آگاهم که آن‌ها نیز سعی می کنند کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، اما گاهی اوقات فرا می رسد که آن‌ها ..."

این در حالی‌ست که کارشناسان مارکا مدعی اند که رئال مادرید در فصل جاری ضرر زیادی از سوی داوران دیده است و تصمیمات در برخی مواقع به ضرر آن‌ها بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала