Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیغ جراحی منتظر فاتی؛ انسو برای بار دوم عمل می‌شود

© AFP 2023 / LLUIS GENEАнсу Фати
Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
آنسو فاتی دو هفته پیش به دلیل عود جراحی شد و ممکن است مجبور شود دوباره تحت عمل جراحی دیگر قرار گیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ شانس بازی آنسو فاتی در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن برای همه ضریب کمتری دارد، زیرا او در روند بهبودی خود از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدیدی شده است.

این جوان در ابتدا پس از آسیب دیدگی در جریان دیدار بارسلونا با رئال بتیس در 9 نوامبر، تحت مینیسک قرار گرفت اما آنطور که بازیکن و باشگاه دوست دارد زانوی او پیشرفت نکرده است.

در حقیقت TV3 فاش کرده که آنسو باید در چند هفته گذشته دوباره مورد عمل قرار گیرد. بارسلونا این موضوع را به درخواست این بازیکن گزارش نکرد.

با این حال ممکن است اوضاع برای جوان 18 ساله قبل از بهتر شدن بدتر شود زیرا اگر زانو علائم بهبودی نداشته باشد، عمل سوم نیز منتفی نیست.

برنامه اصلی این بود؛ تا زمانی که بلوگرانا بازی رفت اولین بازی حذفی خود در لیگ قهرمانان را انجام می‌داد مهاجم در دسترس باشد، اما رونالد کومان ترجیح داد تأکید بر بهبودی فاتی باشد.

کومان روز سه شنبه 2 فبروری گفت: "امیدواریم که او بتواند در برابر پی‌اس‌جی شرکت کند اما من مطمئن نیستم. مهمترین چیز این است که او خوب شود. من قرار نیست [در بازگشت او] زمان بگذارم، [انجام چنین کاری] خوب نیست."

مانند جرارد پیکه و فیلیپ کوتینیو اما انسو تا زمانی که 100 در صد خوب نباشد، برای بارسلونا به میادین باز نخواهد گشت.

بنابراین بعید به نظر می‌رسد که فاتی بتواند در هر دو پای بارسلونا مقابل PSG - در نیوکمپ در 16 فبروری یا در پارک دو پرنس در 10 مارچ بازی نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала