روسیه مسیر ردیابی برای سوپر سلاح ایجاد می کند

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه مسیر ردیابی برای سوپر سلاح ایجاد می کند
 روسیه مسیر ردیابی برای سوپر سلاح ایجاد می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
ساخت یک پُلیگون، برای ردیابی مسیر ابر سلاح روسیه (موشک بالستیک قاره پیمای آراس-28 سارمات) آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در منطقه روستای ینیسی (قلمرو کراسنویارسک)، ساخت یک پُلیگون، برای ردیابی مسیر ابر سلاح روسیه (موشک بالستیک قاره پیمای آراس-28 سارمات (RS-28 Sarma) آغاز شده است.

آزمایشات جدیدترین راکت‌ بالستیک قاره پیمای  سارمات روسیه+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2018
آزمایشات جدیدترین راکت‌ بالستیک قاره پیمای "سارمات" روسیه+ویدیو

طبق گزارشات، کار مربوطه، شامل ساخت یک مرکز اندازه گیری برای مشاهدات مسیر با رادارها و دستگاه های مشاهده نوری، می باشد که باید در سال 2022 به پایان برسد.

دیمیتری کورنف، کارشناس نظامی گفت: "هپرتاب ها از دومبروفسکی در سایت آزمایش کورا در کامچاتکا، صورت می گیرد و از مسیرهای موشکی از بالای این شهرک عبور می کنند. احتمالاً، جداسازی محموله - کلاهک و وسیله پرتاب، در بالای آن انجام خواهد شد. سپس واحد به خودی خود و احتمالاً با مانور به سمت هدف حرکت می کند".

سرگئی کاراکائف فرمانده نیروهای موشکی استراتژیک روسیه در دسامبر سال 2020 ، اعلام کرد که RS-28 "Sarmat" در سال 2022 برای بهره برداری آماده خواهد شد.

 پیش از این، کنستانتین سیوکوف، دکتر علوم نظامی نظامی، معاون رئیس آکادمی علوم موشکی و توپخانه روسیه در امور سیاست اطلاعاتی در ماه نوامبر اعتراف کرد که ایالات متحده را می توان با بیش از ده مهمات مانند سرمت با کالیبر دها مگاتن TNT معادل که به ویژه توسط RS-28 حمل شود، می توان نابود کرد.

گفتنی است که "سارمات"جای موشک های بالستیکی پر قدرت " آر اس20 و" موسوم به "ووی وودا" را بگیرد. موشک های "ووی وودا" طی بیش از 25 سال در خدمت ارتش روسیه قرار داشته و هرکدام از آنها قادر است ده کلاهک هسته ای کلاس مگاتنی را به مسافت بیش از 11 هزار کیلومتر ببرد که انتقام گیری حتمی در صورت تجاوز به روسیه را تأمین می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала