وزارت بهداشت لبنان استفاده از "اسپوتنیک وی" را تأیید کرد

© Sputnik / Gamaleya Research Institute of Epidemiology and Microbiology /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت بهداشت لبنان استفاده از "اسپوتنیک وی" را تأیید کرد
 وزارت بهداشت لبنان استفاده از اسپوتنیک وی را تأیید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
آژانس ملی لبنان NNA گزارش داد، یک کمیسیون علمی مربوط وزارت بهداشت لبنان استفاده از واکسن روسی "Sputnik V" را تأیید کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، شربل وهبه، وزیر امور خارجه لبنان دیروز پنجشنبه (16 دلو) از دولت روسیه تقاضا کرد که 200 هزار دوز واکسن "Sputnik V" برای مقابله با ویروس کرونا در اختیار این کشورشان دهد.

واکسین اسپوتنیک وی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
پراگوای واکسین اسپوتنیک وی را از روسیه خرید

پیش از این مجله پزشکی «لنست» با پایان دادن به شایعات درباره واکسن روسی «اسپوتنیک وی» اخیرا اعلام کرد که این واکسن 91.6 درصد در مقابل بیماری COVID-19 مقاومت می‌کند.

گفتنی است که واکسن اسپوتنیک وی نخستین واکسن کرونا در روسیه را مرکز گمالیا وابسته به وزارت بهداشت روسیه با همکاری وزارت دفاع روسیه می سازد و تاکنون میلیون ها  دوز از این واکسن تولید شده است.   11 ماه اگست ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه از ثبت اولین واکسین کرونای جهان در روسیه خبر داد. این واکسن که «اسپوتنیک وی» نام گذاری شده است، توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی «گامالی» با حمایت صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه تولید شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала