Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوشکاش آرنا؛ میزبان احتمالی لیورپول – لایپزیک + عکس

© REUTERS / Emilio AndreoliПустые трибуны перед футбольным матчем между Интер Милан - Лудогорец, Италия
Пустые трибуны перед футбольным матчем между Интер Милан - Лудогорец, Италия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
یوفا ممکن است دیدار رفت دو تیم لیورپول و لایپزیک در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در بوداپُست پایتخت مجارستان برگزار کند.

به گزارش اسپوتنیک، در دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لاپیزیگ حریف لیورپول خواهد بود و قرار است دیدار رفت این دو تیم تا چند روز دیگر برگزار گردد.

براساس تصمیم دولت آلمان، ورود به مناطقی که شیوع نوع جدید ویروس کرونا در آن‌جاها دیده شده است، تا تاریخ 17 فبروری ممنوع می‌باشد و ورزشگاه ردبول آرنا که میزبان این دیدار است، شامل مناطق ممنوعه است.

دولت آلمان اخیراً اعلام کرد که هیچگونه استثنایی برای باشگاه لاپیزیک قایل نخواهد شد و این می‌تواند برگزاری دیدار دو تیم لیورپول و لایپزیک را به مشکل روبه‌رو سازد.

حالا یوفا در جست‌وجوی ورزشگاه امن برای برگزاری این دیدار است و انتخاب نخست این نهاد برگزار کننده لیگ قهرمانان، ورزشگاه پوشکاش آرنا در بوداپُست مرکز مجارستان است.

براساس ادعای اسپورت میل، باشگاه لایپزیک به برگزاری این دیدار در بوداپُست موافق است و در صورت توافق لیورپول، ورزشگاه پوشکاش آرنا از این دیدار میزبانی خواهد کرد.

یوفا همچنان نیم‌نگاهی به تعویق بازی و ختم محدودیت‌های ایجاد شده از سوی دولت آلمان است که می‌تواند باعث برگزاری دیدار دو تیم در ماه اپریل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала