Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشتیاق رونالدو را فقط قهرمانان دارند

© REUTERS / Massimo PincaEl delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido
El delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در مورد فوق ستاره تیمش در 36 سالگی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آندره‌آ پیرلو در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل رم در سری آ گفته: "مقابل تیمی که از نظر من یکی از بهترین فوتبال‌ها را بازی می‌کند قرار می‌گیریم. آن‌ها بازیکنانی فوق‌العاده دارند و ما باید روی ضدحملات آن‌ها مراقب باشیم. باید مراقب اشتباهات‌مان باشد و کمتر اشتباه کنیم. از لحاظ ذهنی بهتر شده‌ایم. شکست در سن سیرو به ما کمک کرد تا متوجه شویم باید متمرکز بمانیم. در هر زمینه در حال پیشرفت هستیم. متاسفانه زمان کمی برای تمرین داریم اما با تهیه چند ویدیو سعی کردیم چیزهایی را یاد بگیریم. دیبالا هنوز بازی نمی‌کند، رمزی در کنار ما بوده اما او هم آماده نیست."

​سرمربی تیم یوونتوس درباره تولد 36 سالگی رونالدو گفته: "درباره حرفه‌ای‌گری چیزهایی می‌دانم اما دیدن هر روز او در تمرین شگفت انگیز است. او هنوز هم شور و شوق زیادی دارد. اگر شما این تمایل را داشته باشید یعنی شما هم قهرمانید. او، بوفون، کیه‌لینی و بونوچی این‌گونه هستند."

پیرلو در ادامه افزود: "ما 70 تا 80 درصد آماده هستیم و تقریبا هم را در اختیار داریم. برد ما در جام حذفی یک بیانیه نبود. با هر برد انگیزه می‌گیریم و این اتمسفر پرتلاش برای بردن یک چیز اساسی است."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала