Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باشگاه‌های خواهان مسی پول‌دار و قدرت‌مند هستند

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi looks dejected
Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا، یکی از مهم‌ترین نامزدهای چوکی ریاست باشگاه بارسلونا درباره شرایط فعلی بارسا، پیشنهادات ارائه شده به مسی و فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لاپورتا در جریان یکی از کمپین‌های تبلیغاتی‌اش گفته: "جدایی مسی و پیشنهادات برای او؟ آسان نخواهد بود زیرا او از باشگاه‌‌هایی که مشکل مالی ندارند پیشنهاد دریافت می‌کند. از باشگاه‌هایی که سرمایه زیادی دارند یا یک ایالت پشت آن‌ها هستند. مسی اما در بارسلونا راحت است. من قانع شده‌ام. او را آن گونه می‌شناسم که می‌دانم او می‌خواهد بماند. او بارسلونا را دوست دارد و از صداقتی که در صحبت با من دارد لذت می‌برم."

​رونالد کومان نتوانست در جنوری خریدی داشته باشد. او علاقه زیادی به خرید دیپای و اریک گارسیا داشت و می‌خواست با حضور این ۲ بازیکن، آبی و اناری‌ها را تقویت کند.

لاپورتا از صحبت مستقیم درباره این مسائل تا زمانی که مدیر نشده خودداری می‌کند. او می‌گوید: "باید ثبات را حفظ کنم. تمام مدیر برنامه‌ها با من تماس می‌گیرند. اگر نامی مطرح شود قیمت هم بالا می‌رود و من نمی‌خواهم باشگاه را در نیمه راه بی‌ثبات کنم. باید به بازیکنان انگیزه بدهیم و کومان را به اوج برسانیم. می‌خواهم برنده شدن جام‌ها را آغاز کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала