Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس امروز جراحی می‌شود

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
کوپه می‌گوید که زانوی مصدوم سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید امروز جراحی خخواهد شد و بعد از آن مدت زمان دوری راموس مشخص خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، زمانی که همه چیز حاکی از آن بود که سرخیو راموس در لیست رئال مادرید قرار می گیرد و مقابل هوئسکا بازی می کند، کاپیتان باز هم خط خورد.

در حقیقت راموس هنوز نتوانسته از مصدومیت زانوی چپ خود ریکاوری کند. او با مصدومیت در بازی مقابل بیلبائو در نیمه نهایی سوپرجام بازی کند و این مصدومیت برایش تمامی ندارد.

بر اساس ادعای کوپه سرخیو راموس امروز زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار می دهد اما هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نشده است.

​راموس در روزهای اخیر در تمرینات گروهی شرکت کرده بود و به نظر می رسید که اوضاعش بهتر است اما هواداران چاره ای جز انتظار ندارند.

سرخیو نمی خواهد در شرایطی بازی کند که خطر مصدومیت برایش وجود دارد چرا که نگران است که مصدوم شود و ماجرای ویکتور والدس برایش تکرار شود.

والدس در مارس 2014 دچار مصدومیتی شدید شد و در حالی که قراردادش را با بارسا تمدید نکرده بود و با موناکو پیش قرارداد امضا کرده بود، دنیا روی سرش خراب شد.

 تیم فرانسوی قید خرید وی را زد و والدس بدون تیم ماند. راموس نمی خواهد این ماجرا برایش تکرار شود و تا زمانی که کاملا آماده نباشد، برمی گردد. البته سرخیو قطعا هر طور که شده خودش را به بازی مقابل آتالانتا خواهد رساند اما فعلا هواداران رئال مادرید باید منتظر باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала