Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرعت امباپه طبیعی نیست

© AFP 2023 / Matthew ChildsИгрок клуба "Пари Сен-Жермен" Килиан Мбаппе
Игрок клуба Пари Сен-Жермен Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
سون بوتمن مدافع لیل، در مورد سرعت کلیان امباپه صحبت کرد و مدعی شد که سرعت بازیکن فرانسوی طبیعی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل روزنامه فرانسوی لی‌فیگارو، کیلیان امباپه مهاجم فعلی پاریسن‌جرمن را با سرعت حداکثر 36 کیلومتر در ساعت، به عنوان سریع‌ترین فوتبالیست جهان معرفی کرد و بسیاری از کارشناسان نیز این موضوع را تایید کردند.

Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
ورزش
امباپه تمدید می‌کند؛ اما به این شرط

مهار این بازیکن برای بسیار از مدافعان بسیار دشوار است زیرا این بازیکن شبیه باد از کنار حریف عبور می‌کند و توپ را به مقصد می‌رساند.

سون بوتمن مدافع لیل که در تقابل با این بازیکن دشواری‌های زیادی متحمل شده است، در مورد سرعت این بازیکن صحبت کرد و سرعت او را غیرطبیعی عنوان کرد.

مدافع لیل که در تابستان از آژاکس به این تیم پیوست، در آخرین گفت‌و گویش با بالزون در مورد صحبت کرد و گفت:" شما چنین سبک بازیکنانی را در هالند نمی‌بینید بنابراین من واقعا از تماشای او لذت می‌برم. من می‌خواهم تا جایی که ممکن است با مهاجمان متفاوتی روبرو شوم تا خودم بتوانم کامل و کامل‌تر شوم‌. به شما اطمینان می‌دهم که او فقط در تلویزیون سریع نیست. او شما را در زمین شگفت‌زده می‌کند چون واقعا سرعت او به هیچ وجه طبیعی نیست. فکر نمی‌کنم در حال حاضر هیچکس به اندازه او سریع باشد. وقتی در زمین است همیشه شانس عبور سریع از شما و گلزنی را دارد. من خودم کند نیستم اما هرگز چنین سرعتی را تجربه نکردم".

این در حالی‌ست که تا حال هیچ مرجع دیگری امباپه را به عنوان سریع‌ترین بازیکن دنیای فوتبال معرفی نکرده اند و از ایناکی ویلیامز بازیکن اتلتیک بیلبائو به صورت رسمی سریع‌ترین بازیکن شناخته می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала