طالبان به داکتران درمانگاه بدخشان: زخمیان امنیتی را درمان کنید، کشته می‌شوید

© Sputnikطالبان به داکتران درمانگاه بدخشان: زخمیان امنیتی را درمان کنید، کشته می‌شوید
طالبان به داکتران درمانگاه بدخشان: زخمیان امنیتی را درمان کنید، کشته می‌شوید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
جنگجویان گروه طالبان به داکتران جراح درمانگاه رئیس جمهور پیشین افغانستان در ولایت بدخشان هشدار داده‌اند تا زخمیان نیروهای امنیتی را درمان نکنند، در غیر آن از سوی این گروه کشته خواهند شد.

هاوان طالبان در بدخشان بازار ولسوالی راغستان را به آتش کشید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2021
هاوان طالبان در بدخشان بازار ولسوالی راغستان را به آتش کشید
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، منابع از درمانگاه استاد برهاندین ربانی در بدخشان که نخواستند از آنان در گزارش نام برده شود، امروز شنبه (18 دلو) به گفت: روز سه‌شنبه هفته گذشته گروه طالبان با تک تک داکتران بخش جراحی درمانگاه استاد ربانی تماس گرفته و هشدار دادند، که اگر زخمیان نیروهای امنیتی را درمان کنید، همه شما را به قتل می‌رسانیم.

این منابع می‌گویند، که داکتران از هشدار طالبان نگران هستند و نشست‌هایی را نیز حول این موضوع دایر کرده‌اند.

در همین حال، ثناالله روحانی سخن‌گوی پولیس بدخشان با تایید این خبر می‌گوید؛ طالبان با این کار می‌خواهند وحشت و دهشت در میان داکتران و نیروهای امنیتی ایجاد کنند.

وی افزود، که این موضوع در جلسه شش و نیم صبح مطرح شده و تدابیر امنیتی درمانگاه استاد ربانی به گونه‌ی جدی‌تر از پیش تامین می‌گردد.

روحانی گفت، که درمانگاه بیست بستر در داخل فرماندهی پولیس بدخشان به زودی کارش را آغاز می‌کند و دیگر نیروهای امنیتی در این درمانگاه نظامی درمان می‌گردند.

یادآوری می کنیم، که افزون بر افزایش یورش های جنگجویان گروه طالبان در بدخشان، در این پسین ها این گروه خانواده‌های نیروهای امنیتی را در ولسوالی راغستان بدخشان لت و کوب کرده و از آنان خواسته‌اند که فرزندان‌شان را از صفوف نیروهای امنیتی بیرون کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала